Hop til indhold

Recommended Posts

Hey gutter lige en oplysning 

Miss Shine er en flot - og på papiret sød kvinde...de indledende chats er ok og hun lyder til at være med på lidt af det hårde..nå man så kommer til prisen, så oplyser damen at det er mellem 2000-2500 og er åbenbart ikke til forhandling.. Damen blev sur da jeg oplyste, at mit niveau for "forsjov" lå lige under 1000-2000 ...blev blokeret...damen kunne jo bare sige nej tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men tøsen tog røven på mig og lev sur eller fornærmet og når man er indforstået på en forhandlings situation. Så kan man jo pænt takke nej til budet ...eller er jeg som vestjyde galt på den....

 

og der for kommentaren ....ved da godt at I som jeg behandler disse piger med den respekt som de fortjener ..vi er lever jo alle op til gentleman kodekset eller er jeg igen galt på den 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Profilen er ikke slettet.

Jeg har oplevet, at hvis du opretter en ny profil "overføres" blokeringer og man kan få - eller frataget - grønne stjerner, hvis man skriver med en af dem, der har ratet dig. Jeg ved ikke helt om overføringen hænger sammen med e-mail eller visakortet.

 

Og så i øvrigt: Hun tog dig ikke ved røven. Hun blokerede dig. Det er helt normalt på sugardaters.dk, at man blokerer hinanden, hvis man ikke har interesse. Pigerne gør det bl.a. for at holde lidt styr på deres indbakke. Jeg gør det delvist også selv: Hvis jeg kan se, at der er en pige jeg ikke er interesseret i, blokerer jeg, så er jeg fri for at gå ind på hendes side igen, hvis hun bytter billede eller navn...... eller jeg bare ikke kan huske, at jeg har været inde på hendes profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

1000,- er lige lavt nok er det ikke :) tror sgu også jeg ville blokere den der gav så lavt et tilbud.

Nogle gange får jeg tilbudt et job til så latterlig en pris at jeg ikke engang gider gå i forhandling... der er tilbud nok i mit fag ;) 

Og havde Hr. Dustman samme tone i hans svar til hende og han har herinde... kan jeg godt forstå hun ikke er videre forhandlings villig.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 48 minutter siden:

De kan spore din IP adresse ffs

Tror sgu ikke de holder øje med IP adresser. Tror nærmere det er din mail

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en tråd om det, derfor de fleste anskaffer sig et program til at oprette nye ip adresser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, den ‎25‎-‎04‎-‎2016 at 11:07:

Damen blev sur da jeg oplyste, at mit niveau for "forsjov" lå lige under 1000-2000 ...blev blokeret...damen kunne jo bare sige nej tak. 

Hey Klump du læser jo som du vil...mit niveau var som ovenstående... altså min bund lavt ...min top matched damens bund ......er det dårlig stil ja måske.....hey jeg er videre og det er damen helt sikkert også........så ingen problemer der....

Redigeret af Dustman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk, at jeg stadig kan se profiler, selvom jeg prøver at blokkere dem, men dem som blokerer mig, kan jeg ikke se.

Hvis det virkelig passer, at man ikke kan se dem fremover, vil jeg overveje at blokkere dem, som afviser, eller som ikke har skrevet tilbage efter et stykke tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

gå ind på din profil - der kan du se dem du har blokeret.

du kan naturligvis ikke se dem der har blokeret dig - det giver vel ingen mening - lidt som at ringe op med udeladt nr. (men at det så står i en parentes)  :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...