Hop til indhold
Big3lover

Sara40 ved Herning

Recommended Posts

Hej big3lover,jeg har besøgt Sara i aften.først kom der en meget stor dame med en stor numse og åbnede døren for mig allerede der begyndte jeg at gå baglæns ud igen:x,men hun ville have mig ind,nå men så pyt da ind kom jeg,;)hun omfavnede mig og gav knus,men sagde at jeg ikke var så intereseret i at blive,men så hørte jeg en anden pige begynder at tale bag et forhæng,spørger så om jeg måtte se og tale med hende,ind af døren kommer en fin pige omkring 35 40 år nogenlunde figur hun kalder sig Mara.jeg spørger om 30 min full cocktail. 2000kr siger hun på dansk der bilver jeg paf ja ja kan lidt dansk,,,nå men syntes 2000 er lige i overkanten med hende så jeg siger at måske 1200 er mere okay,men den gik ikke bliver enige om 1300kr med det hele pakken:Pikke det bedste knald jeg har fået,men har efterhånden også prøvet meget så fra en skale 1 til 10 må det blive sex;)kommer jeg igen jah måske,,,hun var egentlig meget sød,,så ,,,,jah ved ikke,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, for 13 minutter siden:

1300kr med det hele pakken:P

Ja, så har hun da vist også taget røven på dig - bare det at hun starter med kr. 2000,- ville have fået mig til helt at afstå fra at indlede nogen form for forhandling - skulle man endelig forhandle prisen lidt ned, ville servicen automatisk også blive ringere - klager man sig så det mindste: "You pay more, You have better sex".

Del dette indlæg


Link til indlæg

HEJ JERNSVINET,,,Jeg syntes at 1300kr for et langt blowjob uden kondom og sorte kys anal sex og dansk i ca 40 min,, og og og en dejlig kold øl er en okay pris,men måske er det bare mig der syntes det,,,;)så pyt da med, at der handles lidt om prisen så længe det foregår på en ordentlig måde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, den 25/4/2016 at 00:30:

Hej big3lover,jeg har besøgt Sara i aften.først kom der en meget stor dame med en stor numse og åbnede døren for mig allerede der begyndte jeg at gå baglæns ud igen:x,men hun ville have mig ind,nå men så pyt da ind kom jeg,;)hun omfavnede mig og gav knus,men sagde at jeg ikke var så intereseret i at blive,men så hørte jeg en anden pige begynder at tale bag et forhæng,spørger så om jeg måtte se og tale med hende,ind af døren kommer en fin pige omkring 35 40 år nogenlunde figur hun kalder sig Mara.jeg spørger om 30 min full cocktail. 2000kr siger hun på dansk der bilver jeg paf ja ja kan lidt dansk,,,nå men syntes 2000 er lige i overkanten med hende så jeg siger at måske 1200 er mere okay,men den gik ikke bliver enige om 1300kr med det hele pakken:Pikke det bedste knald jeg har fået,men har efterhånden også prøvet meget så fra en skale 1 til 10 må det blive sex;)kommer jeg igen jah måske,,,hun var egentlig meget sød,,så ,,,,jah ved ikke,,,

Hvem af de to piger ligner mest billederne?.....Hende med den store numse der åbnede eller den anden som du valgte? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...