Hop til indhold
Sleino

Hvilken klub i NRW?

Recommended Posts

Hej,

Vi er to gutter som skal på tur til Tyskland, nærmere NRW området til juni og er i den forbindelse vil vi gerne besøge en FKK Klub. Jeg har besøgt Samya én gang før, mens min kammerat aldrig har prøvet FKK konceptet, derfor vil vi gerne finde det helt rigtige sted, da vi nok kun får tid til 1 eller 2 klubber. Til dette håber jeg at vi kunne få nogle gode tips til valget af klub.

Jeg har søgt rundt på de forskellige tråde herinde og læst en masse anmeldelser og tips, dog synes jeg det er svært at danne mig det helt rigtige overblik, samt nogle af klubberne er anmeldt for lang tid siden.

Umiddelbart leder vi efter en klub som er mere hygge end party, med gode muligheder for GFE oplevelser og minimum af sharks/approach. Der må gerne være pool, spa og sauna muligheder, samt udendørs muligheder da vi håber på godt vejr i juni :) Gerne piger fra en masse forskellige lande og hvor de fleste taler engelsk da vores tyske er ikke eksisterende.

Vores prioriterede liste ser foreløbigt således ud:

1. GoldenTime (dog er spørgsmålet om denne er ved at blive dårligere?)

2. Samya

3. Acapulco

4. Living Room

Wildcard: Oceans

Håber at der er nogle garvede medlemmer som kan give et par fifs til hvilken klub vi skal vælge! Sætter stor pris på jeres hjælp og skriver selvfølgelig en anmeldelse efter besøg.

PS. angående ekstra (anal) er dette noget i aftaler med pigen før i går på zimmer, eller hvordan håndtere i dette?

/Sleino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hej

Da ikke alle piger tilbyder analsex så er det nok en god ide at spørge til det inden i går på rum. Lidt øv hvis du gerne vil have analsex og du først finder ud af at hun ikke er til det når i er kommet på rum.

Angående klub valg så kan jeg anbefale både Golden Time og Acapulco. Der er dog både plusser og minusser i forhold til de du ligger vægt på.

Golden Time

De har en stor have med en masse små træhuse som man kan bruge i stedet for et af rummene inde i huset. Kan ikke huske at der var nogen af de piger jeg talte med der ikke kunne engelsk. Ud på aften bliver barrummet til en party zone. Meget højt musik, masser af mennesker og alt for meget tobaksrøg. I denne klub må pigerne godt komme til dig. Dog oplevede jeg ikke at pigerne var meget påtrængende i deres approach. 

 

Acapulco

De har en lille have, som mest bliver brugt til at ryge i, da man ikke må ryge indenfor. Det er ikke alle piger der kan engelsk i denne klub. Men det er dog over 50% der godt kan tale engelsk. I denne klub må pigerne ikke approach dig. Med mindre du opholder dig i bioen. Så her kan man godt sidde i fred og slappe af efter et rum. På hverdage og om søndagen kan der godt virke lidt dødt og kedeligt i bar rummet. Men fordi rummet er så stort kommer det nemt til at virke tomt hvis der ikke er en masse piger. Klubben kan godt fremstå lidt slidt. Og kunne godt trænge til en omgang maling og lidt renovering hist og pist. Facilitterne og maden er bedre på Golden Time, men her er entréen og pigernes pris også højere. Så Acapulco er rigtig god klub til prisen.

 

 

 

  

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for dit svar Oralis, det giver helt sikkert stof til eftertanke.

Hvor vil du vurdere at der var flest kvinder af høj kvalitet/GFE? 

Du nævner priserne for pigerne, hvordan er de på Golden Time og Aca? Samt priser for ekstra? 

Hvis du skulle vælge en klub til nogle nye i FKK verden, hvilken ville du så?

Mange tak for svar! Hvis andre har input er I meget velkomne :)

/Sleino 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Prisen pr. 1/2 time er 40 euro på Acapulco og 50 euro på Golden Time. Prisen på anal, cim/cif kender jeg ikke. Jeg vil gætte på at anal som minimum koster det samme som en 1/2 time gør. Og måske mere.

Som jeg husker det så ville de fleste af pigerne på Golden Time have extre for både kys og fisseslik.  På Acapulco er det med i normal prisen ved flere af pigerne dog ikke alle. 

Ville nok vælge en dag på hver. :-D 

vedr. GFE så kan i få det begge steder. Det er bare et spørgsmål om pris. Og her vil jeg mene aca er billigst, men betyder prisen ikke noget så tror jeg at chancen for at finde den helt rigtige pige der lige passer ind i ens fantasier er størst på G T.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at Living Room er langt den bedste, Det er ikke en tyrkerklub, pigerne er vant til et internationalt publikum og management er yderst optaget af at man får en god oplevelse. Golden Time har samme ejer og management style, så den er også god.

Tyrkerklubberne Acapulco og Samya er en klasse under.

Oceans er just plain old bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 15 timer siden:

Gfe er ikke spørgsmål om pris, det er spørgsmål om kemi.

Nille, hvilken klub ville du anbefale for to nye gutter?

/Sleino

Del dette indlæg


Link til indlæg

I NRW er det normalt 25€ ekstra for at komme i munden og 50€ ekstra for anal. Hvilket er Ca.  Det halve af hvad det koster i Hessen og Berlin. Spørg dog lige først.

Men det er ikke så mange piger som tilbyder anal i NRW. Jeg ved at Sasha på Livingroom gør det med kunder som hun har sympati for.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frej af Asgaard skrev, for 4 timer siden:

I NRW er det normalt 25€ ekstra for at komme i munden og 50€ ekstra for anal. Hvilket er Ca.  Det halve af hvad det koster i Hessen og Berlin. Spørg dog lige først.

Men det er ikke så mange piger som tilbyder anal i NRW. Jeg ved at Sasha på Livingroom gør det med kunder som hun har sympati for.

 

Er det ikke gratis hvis man sympati knalder med nogen ? :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleino skrev, for 10 timer siden:

Findes der nogle online steder hvor man kan tjekke hvilke piger der er på GoldenTime klubben på selve dagen?

Nogen der ved om denne side er opdateret?
http://www.6profis.de/sauna-club/brueggen/goldentime/#team

/Sleino

Nope du kan ringe og høre, det kræver du ved hvad pigerne hedder :P siden er ikke opdateret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...