Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var dum over overfører 300 til benzin på annoncen neden under og selvfølgelig er det en svindler som vil have flere penge. -har vedhæftet et billede jeg fik med. Det var sgu dyrt! De blev ved med og skrive at jeg skulle overfører en straksoverføresel, da de ikke kunne se mobile pay kvitteringen. Mailede den selvfølge til dem, men de blev ved og ved med at prøve at lokke flere penge og ringede selvfølgelig ikke tilbage. deres tlf. er  71450913  lige nu. Det er selvfølgelig et taletids og er sikkert et andet allerede i morgen

Hardcore sex og deepthroat

Jylland

 

I dag, kl. 19:41

 

Ja jeg er luder og jeg ønsker at blive behandlet som sådan, i ordets usleste forstand. Jeg er ikke til kærestesex og kys men til beskidt og hardcore samvær! Jeg er 25 år, lille, dansk og slank Dyrker kun sex, uden undtagelse! Holder til på Fyn og i Sønderjylland Er umættelig for tiden! 1 time 2000 kr. Inkl transport og alt det sjove. Dyrt, måske, men for den nette sum kan Herren lade alle sine depraverede fantasier gå udover lille mig og så er det jo slet ikke så slemt, vel ;-) Dog kan jeg ikke altid garantere for at anal er muligt, men jeg kan garantere for muligheden for, at du må prøve ;-) mere info kontakt på min email ses

 

 

 

Redigeret af Qivitoq
foto fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, 1 time siden:

Tak for advarsel det er godt det kommer frem , gad vide om det hende på billedet ?

Vi har fjernet fotoet, da der manglede rettigheder til at vise det.

vh Qivitog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...