Hop til indhold
Sgade12

sex for 800 i aalborg

Recommended Posts

Gæst

Hun har skrevet i en tidligere annonce, at man skal være til en stor kvinde, og at hun vejer 135 kg, hvilket hendes billeder også viser. 

Personligt tænder jeg ikke på kvinder i den størrelse, men derfor kan hun jo godt falde i din smag. 

Men lad os da få en anmeldelse, såfremt du besøger hende. 

Hun annoncerer i øvrigt også sammen med en mere petit veninde en gang i mellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I formiddags annoncerede hun med sex for kr. 1500,- og her til eftermiddag er prisen så kr. 900,- 

Det er lidt svært at tage seriøst. 

Fik du i øvrigt besøgt hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej - jeg skrev men hørte ikke mere.

Hun har også haft prisen nede på 800, så hun er nok ved at finde det rigtige forhold mellem pris og efterspørgsel :-) Jeg bemærkede også at jeg umiddelbart ikke kunne se hvad beløbet er for, hun skriver bare sex... 

Hvis hun er ny GP kan det jo være hun blot undersøger markedet - hvilket er helt fair, så jeg har blot valgt at kigge efter et andet sted, som kunne være interessant at besøge.

Men det kunne bestemt være spændende at høre om der havde været nogen forbi :-)

Redigeret af Sgade12
Ændrede GB til GP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja har besøgt hende og er absolut en dårlig oplevelse . Man besøger hende hos sig selv . Man skal skrive når man holder ved hendes blok for der bor en fyr der også der lige skal ud . Man betaler og hun ligger sig på sengen . Kun trusser tages af . Hun er ikke meget for og sutte pik . Hun gir et handjob og så gør man selv resten .vil absolut ikke anbefale hende . . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende (betalte 800). Kan bekræfte at hun er ekstremt passiv. Tror det hænger noget sammen med hendes størrelse. Hun er en meget stor pige, så det skal man absolut være til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er bare lidt sjovt hun er det for hun fortalte hun skulle i behandling for sin sextrang . Sød pige og snakke med . Men absolut ikke pengene værd efter min mening . Er man til en stor/eller lidt buttet  pige i det nordjyske er Nikita i vestbyen absolut værd og prøve . Har besøgt hende flere gange og gir 1000kr for 1 time . Men bliver altid 1.1/5-2 timer uden det koster ekstra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 21 timer siden:

Jeg har da også mange priser. Det kommer vel and på tid og ydelse hva prisen er.

synes ikke det er useriøst med flere priser 

Ja bevares, men hun skriver bare noget i stil med "sex med mig 800". 

Dagen efter "sex med mig 1500". 

Senere samme dag "sex med mig 900". 

Intet med at den første dag er der for 30 min og næste dag 60 min. Jeg tænker umiddelbart, at hun tænker "går den, så går den agtigt" - altså kan man få 1500 i stedet for 800, så hvorfor ikke. Er det sådan det forholder sig, så synes jeg det er useriøst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, for 1 time siden:

Ja bevares, men hun skriver bare noget i stil med "sex med mig 800". 

Dagen efter "sex med mig 1500". 

Senere samme dag "sex med mig 900". 

Intet med at den første dag er der for 30 min og næste dag 60 min. Jeg tænker umiddelbart, at hun tænker "går den, så går den agtigt" - altså kan man få 1500 i stedet for 800, så hvorfor ikke. Er det sådan det forholder sig, så synes jeg det er useriøst. 

Okay, forstår din tankegang;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østjyden 36 skrev, 1 time siden:

Efter mit besøg til 800kr skrev hun til mig om vi skulle hygge igen men så var det 2000kr 

Dårlig stil. Dagens tilbud holder vist ikke helt. Men hun kan da også prøve de forskellige deals sider. Ej, jeg har faste priser. Kørt med 200,- tilbud på 30 min i vinterferien for to år siden. Gør det aldrig mere. Folk blev ved med at spørger efter den pris og hvornår jeg gjorde det igen, det provokerede mig så meget at jeg ikke kommer til at gære det igen. Desværre. Det kunne ellers være fedt de dage man bare er vildt liderlig at kunne køre et lille tilbud. Men nu kører jeg tilbud ved gode og faste kunder. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Østjyden 36 skrev, for 11 timer siden:

Efter mit besøg til 800kr skrev hun til mig om vi skulle hygge igen men så var det 2000kr 

Er det, det man kalder kundepleje ? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...