Hop til indhold
vltj

Videbækpigerne

Recommended Posts

På vej hjem fra aftenvagt igår besluttede jeg mig for at besøge http://side6.dk/resultatside/?q=videbaekpigerne da jeg kører lige forbi. Jeg har været på stedet et par gange før, men det har aldrig været noget at skrive om :-). Men igår stod der en meget smuk og imødekommende pige. Billederne passer meget godt, jeg vil dog mene hun er frækkere i virkeligheden. Der var 15 min til 600, 30 min til 900 på menuen. Jeg kunne mærke at de 15 min var længe nok til mig:-P. Efter tøjet var smidt, skulle hænderne afsprittes så de måtte gå på opdagelse alle steder ;-). Da hun satte sig omvendt ovenpå, så jeg kunne se den fyldige men meget faste bagdel køre op og ned, måtte jeg overgive mig. Og 25 min efter sad jeg i bilen igen. Hun fortalte hun rejser her den 29. Det eneste minus var for mig, at hun monterede gummi med det samme, selvom vi aftalte superfransk. Men hun forklarede bagefter at uden hed megafransk og det tilbød hun ikke, samt anal heller ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...