Hop til indhold
Guest anders Jensen

http://www.decadencenyc.com/ på Manhatten

Recommended Posts

Guest anders Jensen

Hej Gutter

Som lovet en lille anmeldelse af min oplevelse på http://www.decadencenyc.com/

1) det er en lukket fest så man skal skrive en mail om at man er en sød ordentlig fyr og så får man en invitation - eller det gjorde jeg i hvert fald.

2) man betaler mellen 100 og 150 USD alt efter hvilken fest man skal til

Selve festen: en torsdag aftten fra 20.00 til 00:00.

Jeg ankommer ca 21.00 ringer på klokken der er meget let at finde - det ligger på 35st omkring 7th på Manhatten så det er et OK område at gå rundt i :-)

er lidt usikker på om det er et kæmpe scam - men det er det ikke. det er "et kæmpe gang bang"

når man kommer ind betaler man i døren til en sød bartender. og til venstre er der en bar og lidt chiåps - det er ikke derfor man skal komme

til højre er det så at selve festen foregår - jeg går ind. ved skabene står der et par og en pige og "klæder om" de fortæller mig lige kort hvad der foregår - jeg smider tøjet. Min hængelås til skabet virker ikke, Single pigen, der er ret lækker og sød griner og sige "I better fix that thing for you so we can get you going" med et FRÆKT smil og ser ned på skabet og skaftet :-) hun tager låsen og strejfer bestemt mine underbukser på vej ned til monterningen - Jeg tænker YES hun er på :-))

Jeg snakker lidt men hende og paret - det er et BDSM par hvor han er Master - han spørger om jeg er interessteret i lidt leg men hans Q senere på aftnen ...og jeg tænker "jeg er landet i himlen :-) jeg siger han bare kan komme over så er jeg klar når hun er :-)

Anyway - jeg går med "skabspigen" ind. i forrummet ligger der et par og knalder ...og da jeg kommer ind i det store rum - indeholder 6 store dobbeltsenge og et par bænke så man kan se eller være med i.

der er 8 piger og ca det dobbelte antal mænd alt efter tidspunket: og der er GANG I DEN. Jeg sætter mig med skabspigen på bænken og vi snakker lidt

Hun er sort slank fræk sag og jeg tænker. Det er fedt at sidde her men hvorfor ikke bare gå igang så jeg siger om hun vil med over på den ledige seng eller hun synes vi skal jumpe ind med et par andre par. hun vil helst starte med mig fordi hun aldrig har prøvet en DANE :-))) - tja.. SÅDAN !! vi klør på og hun er så liderlig og kan sit kram. EN ting - i denne klub er alt på nær kys og fisseslikning med beskylttelse og det er hver gang med mindre det er engen partner ... Men for satan nogle dejlige kys lækker våd rød mis... Og så kører det :-)))

Efter agten sætter jeg mig over på bæken og sludre lidt med et par der pauserden. Så kommmer en "OK men ikke specielt lækker pige" over og spørger om jeg vil ind og ligge mellen de to par derovre,...Det vil jeg da godt - BSMS paret er ikke klar endnu og jeg har jo en del skud til en sådan aften... igen lækker sex - super våd tøs og det var sjovt at ligge i en bunke og knalde - tage lidt på de andre tøser - kysse lidt. Hun havde en stadig nogenlunde fast amerikaner røv..den var fedt at tage hende bagfra  - blev nærmest "spoinget tilbage" når den var hamret i bund...da hun var kommet et par gange smed hun mig ned og tog mig helt i bund med det vådeste BJ - kunne slet ikke mærke gummiet. en anden (slet ikke lækker pige, men what the fuck) kom over og satte sig på min side og begyndte at massere mit mellemkød og kysse mit bryst,,,, Frækt og jeg komme helt sindsygt dybt i munden...USA here i Come...

PAUSE.

Så kom BDSM manden over og inviterede mig med: HUN VAR LÆKKER...

Vi bandt hen op på et kors (der var kun et og der var i forfummet) - der stod hun så - slank lækker og liderlig...hun fik lidt verbal opvarmning - lidt pisk (det er ikke lige mig så det gjorde han, så smækkede jeg hende lidt efter hun tiggede lidt). Efter lidt der bad han mig trænge op i hende... dejligt dejligt dejligt...Lidt senere skukke hun så af korset..Og over i sofaen i forrummet... Hun satte sig ovenpå mig ohhh det var godt... Så kom der et par andre mænd over --- hun kyssede mig grundigt og så tog hun de andre pikke i hænderne og red min men hun spillede pikke. Efter lidt tid synes jeg det var ved at være de andres tur og vi byttede lidt pladser 

Der gik vel en halv times tid og så havde hun fået så hun skulle have pause - shit hun kom mange gange..

Efter ca 20 min var hun klar igen på vi fortsatte ca en halv timer mere og det endte med det vildeste multicome tre mænd og hende, men Master sad meget tilfreds og smilede. Lækkert

nu var jeg færdig - kl var lukketid og jeg skulle på arbjede dagen efter...

Tænker man godt kan lokke en med på hotellet hvis man prøver og er lidt heldig :-) men jeg ved det ikke.

generalt: der var en nogenlunde lækker, to rigtigt lækre og så var resten sådan lidt "anerikaner størrelse" men alt i alt - helt sikkert et sted jeg kommer og kommer igen....Jeg er på listen "noteret free to access" dog imod betaling - men det er OK - husleje i NY er mega dyrt - FANTSTISK KOMCEPT

Men sørg for at opføre jeg ordentligt når i er der så vi kan få "DANES brandet godt" og husk at melde afbud hvis i ikke kan komme - disse fester er alle folk der kommer for at sexe så hvis du booker plads og ikke møder op mangler der en mand og der er en våd pige der får for lidt.

Undskyld den blev lidt lang - got carried away :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...for lang beskrivelse, hvad mener du? Ikke spor. Nærmest perfekt.

Jeg skal til æblet i juni, og suger til mig af dine oplevelser og tips - og kan i øvrigt tale med om huslejen, da jeg har booket et dejligt men dyrt dobbeltværelse (med en ledig sengeplads, så er der en kvinde, der vil med gratis, så send mig en PB - nå det var en helt anden historie, men, søde kvinde, send en PB alligevel :-) ).

Lyder da virkelig som om, du har fundet et sted, der skal besøges mindst en gang og måske endda to eller tre gange :-) 

Tak for beretningen 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads_Madsen skrev, den 10.1.2023 at 12:30:

Hejsa…

Skal til New York i denne uge, er der nogen der ved den præcise adresse til denne klub?

Prøv at læse trådstart. Du kan ikke bruge en mere præcis adresse til noget uden at skrive til dem. Der er da ekstremt præcist med et vejkryds til det behov du legitimt kan have uden en aftale?

EDIT, åh, okay - hjemmesiden er lukket. Hvis du googler så er der en facebook og en insta, men ingen indlæg siden 2018. Den er nok lukket.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...