Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Angkor wellness I forrige uge. Pigen var fra Thailand og derfor ikke Khmer fra Cambodia. Jeg kan ikke huske navnet, men det er hende på dette billede.

507359_thumb.jpg

Hun var meget sød og talte et rimeligt dansk. Jeg var godt øm I kroppen og bestilte en time med blandet massage og med afslutning.

Massagen var klart i den bedste ende. Hun tog godt fat ude at være hård og musklerne blev løsnet godt op. I starten havde hun noget tøj på. Langsomt forsvandt tøjet og hun begyndte på de nedre dele. Der var mulighed for det hele og hun gav et rimeligt blow.

Efterfølgende var der noget mere massage. Det var også det jeg var kommet efter, men hun leveret begge dele.

Pigen var helt naturlig med enkelte tatoveringer. Hun havde mindre, men ikke småbryster. Hun sagde at hun ville ønske de var større, men hun turde ikke prøve at få silicone. For mig var brysterne nu ganske pæne og faste.

Jeg kan ikke huske prisen, men det var i den normale ende af thaimassage, med det hele. Pigen kan klart anbefales. Jeg har tidligere været på steder, hvor der var en reservation over for sex selv om det blev givet. Det er åbenbart blevet anderledes.

Jeg kommer nok igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 6 timer siden:

Besøgte Angkor wellness I forrige uge. Pigen var fra Thailand og derfor ikke Khmer fra Cambodia. Jeg kan ikke huske navnet, men det er hende på dette billede.

507359_thumb.jpg

Hun var meget sød og talte et rimeligt dansk. Jeg var godt øm I kroppen og bestilte en time med blandet massage og med afslutning.

Massagen var klart i den bedste ende. Hun tog godt fat ude at være hård og musklerne blev løsnet godt op. I starten havde hun noget tøj på. Langsomt forsvandt tøjet og hun begyndte på de nedre dele. Der var mulighed for det hele og hun gav et rimeligt blow.

Efterfølgende var der noget mere massage. Det var også det jeg var kommet efter, men hun leveret begge dele.

Pigen var helt naturlig med enkelte tatoveringer. Hun havde mindre, men ikke småbryster. Hun sagde at hun ville ønske de var større, men hun turde ikke prøve at få silicone. For mig var brysterne nu ganske pæne og faste.

Jeg kan ikke huske prisen, men det var i den normale ende af thaimassage, med det hele. Pigen kan klart anbefales. Jeg har tidligere været på steder, hvor der var en reservation over for sex selv om det blev givet. Det er åbenbart blevet anderledes.

Jeg kommer nok igen

Ja, hun er rigtig dejlig. Har selv været på besøg for noget tid siden. Jeg mener hun hedder Cat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til migmanden

Det har nok været en grænseløber,  :-D

Der er nok ikke den store forskel på thai og khmer massage

afslutningen er den samme :-D

var der selv for et 1/2 år siden og oplevelsen var de samme

Håber de holder standarten lang tid endnu, udefra ser klinikken seriøs og pæn ud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Butterfly

Du skriver

2Håber de holder standarten lang tid endnu, udefra ser klinikken seriøs og pæn ud"

Det var også en meget pæn og seriøs massage. Hun fik klart gjort kroppen mere smidig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...