Hop til indhold
Guest Akus

relax Adelgade

Recommended Posts

Guest Akus

Var på besøg hos Relax i Adelgade, rimeligt pænt udefra men ikke særlig diskret.

Der var kun en pige, tror hun kaldte sig May, et nydeligt lille nips med bøjle så det var ren skolepige. Jeg valgte en blanding af Tantra og olie massage, det blev til lidt nussen med fingeren på mave og lillemanden med tilbehør. Bestemt ikke særligt ophidsende, på med gummiet og op og sidde, desværre er jeg ikke særligt glad for gummi, og måske påvirket af de indledende øvelser gik det ikke, så jeg bad om HJ med olie og gensidig oral. Hun stønnede og vrikkede med den lille røv, men tror nu mest det var for min skyld, men hun var lækker dernede og duftede godt så virkningen udeblev ikke..

Det samlede billede er derfor lidt skidt, det endte med at koste 1300,00 (300 ekstra for 69) men hun var sådan set meget sød og smilende. Tror jeg prøver andet næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, en tandbøjle på pigen bidrager til det ungdommelige indtryk.  "Kosmetiske tandbøjler" kan købes mange steder i Bangkok - måske også i DK?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...