Hop til indhold

relax Adelgade

Featured Replies

Skrevet

Var på besøg hos Relax i Adelgade, rimeligt pænt udefra men ikke særlig diskret.

Der var kun en pige, tror hun kaldte sig May, et nydeligt lille nips med bøjle så det var ren skolepige. Jeg valgte en blanding af Tantra og olie massage, det blev til lidt nussen med fingeren på mave og lillemanden med tilbehør. Bestemt ikke særligt ophidsende, på med gummiet og op og sidde, desværre er jeg ikke særligt glad for gummi, og måske påvirket af de indledende øvelser gik det ikke, så jeg bad om HJ med olie og gensidig oral. Hun stønnede og vrikkede med den lille røv, men tror nu mest det var for min skyld, men hun var lækker dernede og duftede godt så virkningen udeblev ikke..

Det samlede billede er derfor lidt skidt, det endte med at koste 1300,00 (300 ekstra for 69) men hun var sådan set meget sød og smilende. Tror jeg prøver andet næste gang.

Skrevet

Ja, en tandbøjle på pigen bidrager til det ungdommelige indtryk.  "Kosmetiske tandbøjler" kan købes mange steder i Bangkok - måske også i DK?

Skrevet

555 rigtigt default User

men til dem der er til ( unge piger ) så går efter tandbøjlen,

men undgå BJ :-o 8-) :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.