Hop til indhold

Herskeinde fra jylland

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Lige en advarsel!

"Herskeinde" https://annoncelight.dk/showad/204680 er FAKE, modtager godt nok billeder, men tvivler på om de er ægte/af hende, og lover at man skal mødes, men man får aldrig en adresse!

Bruger flere e-mails / telefonnr. så pas på ved kontakt med hende bruger også en mail adresse der ligger meget op af den i annoncen!

Men jeg må vel ikke oplyse dem her i tråden?

Redigeret af nOrphf

Skrevet

Hmm tror også jeg har været i kontakt med "hende". Da jeg gerne ville bekræfte det rent faktisk var en kvinde jeg var i kontakt med og foreslog hun kunne ringe på min backup-taletids mobil ringede hun aldrig.

Da jeg så skrev for at høre hvorfor hun ikke kontaktede mig fik jeg et svar om at jeg var useriøs og hvis jeg ville høre mere til hende skulle jeg sende hende 300 kr. ?

Det afviste jeg selvfølgeligt blankt og foreslog hun derimod kunne sende mig 300 så jeg vidste hun var seriøs :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Og annoncen er selvfølgelig slettet - der kan man bare se. Haha.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.