nOrphf 0 Skrevet 23. April, 2016 (edited) Hej Alle Lige en advarsel! "Herskeinde" https://annoncelight.dk/showad/204680 er FAKE, modtager godt nok billeder, men tvivler på om de er ægte/af hende, og lover at man skal mødes, men man får aldrig en adresse! Bruger flere e-mails / telefonnr. så pas på ved kontakt med hende bruger også en mail adresse der ligger meget op af den i annoncen! Men jeg må vel ikke oplyse dem her i tråden? Redigeret 23. April, 2016 af nOrphf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 28. April, 2016 Hmm tror også jeg har været i kontakt med "hende". Da jeg gerne ville bekræfte det rent faktisk var en kvinde jeg var i kontakt med og foreslog hun kunne ringe på min backup-taletids mobil ringede hun aldrig. Da jeg så skrev for at høre hvorfor hun ikke kontaktede mig fik jeg et svar om at jeg var useriøs og hvis jeg ville høre mere til hende skulle jeg sende hende 300 kr. ? Det afviste jeg selvfølgeligt blankt og foreslog hun derimod kunne sende mig 300 så jeg vidste hun var seriøs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 11. Maj, 2016 Og annoncen er selvfølgelig slettet - der kan man bare se. Haha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg