Hop til indhold
MaxBax

Hvor er billigst i Flensborg?

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Hvis du går ind på:

http://www.joyclub.de/my/3124645.secret_room.html

og søger på Flensburg, kan du finde deres Stammtisch ;-)

Tak for info, Herr Schwein....efterlader mig dog en kende forvirret. Dit link henviser til en søgemaskine uden prisinfo. Jeg kender standardpriserne i FL, som er billige, men fx. relativt let kan toppes i Kbh. Jeg er interesseret i at finde ud af, hvor den billigste sex findes i FL. Der er (som i Kbh) sikkert piger, der ligger under prisen 50 euro for 20 min. Men hvem og hvor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, 1 time siden:

Jeg er interesseret i at finde ud af, hvor den billigste sex findes i FL. Der er (som i Kbh) sikkert piger, der ligger under prisen 50 euro for 20 min. Men hvem og hvor?

Jo, du kan sikkert finde piger, der tilbyder sig til € 30,- - men min erfaring siger, at det ikke kan svare sig at spilde tid på at opsøge, da det så enten er piger, der er ukurante og/eller der kommer alle mulige mærkelige tillæg oveni.

Hvis du virkeelig vil have billig og godt sex, skal du køre helt til Hamburg - ikke at jeg kan garantere at du kan opnå/overkomme det samme, men jeg var igår på Fantasy Lounge

http://sexclub-hamburg.dk/ i løbet af  kun 10 timer sammen med 10 smukke unge og søde piger for kun € 120,- :)

MaxBax skrev, for 1 time siden:

Dit link henviser til en søgemaskine uden prisinfo.

http://www.joyclub.de/

Fik måske for meget med i linket - men det skulle henvise til en søgemaskine for swingerclubber - og så er du nødt til at søge på de enkelte swingerclubber og deres åbningstider, entrepriser mv. - der er vist ikke en rigtig swingerclub i Flensburg - men de har en Stammtisch.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hamburg kender jeg  (dog ikke sexclub) og har modsat mange andre faktisk rigtig gode erfaringer fra både Herbertstrasse og Davidstrasse. Tricket ligger i at sætte sig i kontrol fra starten, dvs. når pigen har nævnt sin pris for en halv time, så præcis sikre sig, at det indeholder de ydelser, du vil have og få hende til at understrege, at du kan få det uden ekstra betaling. Når hun har gjort det, så skal man nævne at man har flere dårlige erfaringer fra stedet med piger, der snyder på stregen. Det tror man selvfølgelig ikke om hende, men klog af skade, så vis hende pengene, men sig at kun halvdelen af betalingen falder før ydelsen, og halvdelen efter I er færdige. Enkelte bliver sure og siger nej, men de fleste accepterer, og så får du faktisk det, der er lovet. Det er selvfølgelig en fordel at tale godt tysk ;-) 

Nå, men tiden er ikke til Hamburg i denne omgang, men vil gerne finde ud af, om der faktisk er mulighed for at finde en gang hurtig sex til 30 euro i FL? I gamle dage gik man jo bare op fra havnen og valgte en hurtig omgang i vinduet. De tider er desværre forlængst forbi. Men min ikke der stadig er mulighed for en omgang hurtig discount sex i byen? 

Kom frisk med jeres erfaringer

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, for 7 timer siden:

Jeg henviser til mit svar på mere eller mindre samme spørgsmål her:

Synes ikke der er meget svar i den tråd, udover at man ved at vælge kortere tid end en ½ time, selvfølgelig kan få billigere sex - og det kan man vel hos 9 ud af 10 piger i Flensburg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke indtryk af at det er alle der tilbyder helt ned til et kvarter for 30 EUR. Finkenstr. gør jo så i følge deres hjemmeside. Spørgsmålet var også kun næsten det samme ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, for 6 timer siden:

Jeg har ikke indtryk af at det er alle der tilbyder helt ned til et kvarter for 30 EUR. Finkenstr. gør jo så i følge deres hjemmeside. Spørgsmålet var også kun næsten det samme ...

Ser ud til at Finkenstr. og Engelsburg er muligheder. Hører gerne om flere

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 22 timer siden:

Hører gerne om flere

Nogen køber hellere billigt, må købe 2 gange og så ender det med at blive dyrt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beaver skrev, for 2 timer siden:

forskellige ydelser til fornuftige priser. 

Omregnet til Euros og i sammenligning, er det vist meget normale priser i forhold til de andre i Flensburg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 4/23/2016 at 13:18:
 
 

http://www.joyclub.de/

Fik måske for meget med i linket - men det skulle henvise til en søgemaskine for swingerclubber - og så er du nødt til at søge på de enkelte swingerclubber og deres åbningstider, entrepriser mv. - der er vist ikke en rigtig swingerclub i Flensburg - men de har en Stammtisch.

Her er det direkte link til Stammtisch på Joyclub http://stammtisch-flensburg.joyclub.de

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...