Hop til indhold
Saywhat9000

Første gang malii århus

Recommended Posts

Hej alle sammen

 

nu har jeg endelig besluttet mig for at få taget min TS-møgdom eller hvad vi kalder det ;) jeg har besluttet det skulle være malii pigen (link: http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=7093) efter de anbefalinger hun har fået herinde + på shemalewiki, må det være den bedste starter :)

nåhh det så kommer til det har jeg nogle spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med inden, og dette henvender sig mest til dem der har været sammen med malii;) 

1: hvordan er hendes bryster? store? små? hvad med hendes brystvorter store eller alm str? ;)

2: er hun glat?

3 var du glat både for og bag, da jeg endnu ikke har taget håret bag i røven, da jeg ikke har haft behovet før nu, er det en nødvendighed eller går det også hvis man bare er ren, det er sku pænt svært at få taget på det hår i røven, og kan ikke rigtig få mig til at til en der kan vokse mig:/

4. nogen råd nu det er første gang, har heller ikke brugt legetøj før kun mine fingre analt på mig selv, så skal jeg varme op inden eller tror man kan tag det med hende har bestilt en time som udgangspunkt, med mulighed for at forlænge med en ekstra time hvis behovet er der, samt hvis der skal bruges lidt ekstra tid ;)

 

der kommer selvfølgelig også en anmeldelse efter mit besøg i morgen lørdag:)

svarene på spørgsmålene må også gerne sende som pm hvis det er, i synes det er bedre;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Var selv hos hende sidste lørdag, og fik taget min "mødom" :-D

1: Det er store silibabser. Alm. størrelse vorter så vidt jeg husker.

2: Ja

3: Var selv glat begge steder, men det er nok mest en smagssag om det er nødvendigt. Brugte selv trimmer/skraber. Jeg barberede dagen før så evt. små rifter nåede at hele :-)

4: Set i bakspejlet havde det nok været en god idé at varme op først med ex. en plug, for det gjorde lidt ondt før det gjorde godt. Hun nævnte også at jeg var mega stram, og hun holdte da heller ikke så længe :-P

Det var en utrolig fed oplevelse, som virkeligt flyttede nogle personlige grænser. Så glæd dig :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 54 minutter siden:

Var selv hos hende sidste lørdag, og fik taget min "mødom" :-D

1: Det er store silibabser. Alm. størrelse vorter så vidt jeg husker.

2: Ja

3: Var selv glat begge steder, men det er nok mest en smagssag om det er nødvendigt. Brugte selv trimmer/skraber. Jeg barberede dagen før så evt. små rifter nåede at hele :-)

4: Set i bakspejlet havde det nok været en god idé at varme op først med ex. en plug, for det gjorde lidt ondt før det gjorde godt. Hun nævnte også at jeg var mega stram, og hun holdte da heller ikke så længe :-P

Det var en utrolig fed oplevelse, som virkeligt flyttede nogle personlige grænser. Så glæd dig :-P

 

lækkert blev du så også rimmet af hende?;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Saywhat9000 skrev, for 42 minutter siden:

lækkert blev du så også rimmet af hende?;)

 

Jep :-D

Hun var vildt sød og mega tændt. Masser af intens øjenkontakt og dybe kys ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, Lige nu:

Jep :-D

Hun var vildt sød og mega tændt. Masser af intens øjenkontakt og dybe kys ;-)

glæder mig meget ;) kyssede hun også med tungen? ;)

 

og vil du mene at billederne lignede hende, altså at det ikke skulle være gamle billeder osv? og hvor høj tror du at hun er? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bryster er en C vil jeg mene - dejligt bløde synes jeg. Vorterne er rimeligt små. Højde passer meget fint det hun skriver.

Jeg kyssede meget med dybe kys med tunge, hun er meget svær at få ud af hovedet bagefter pga intensiteten.

næste gang jeg besøger hende er jeg også glat bagi. Jeg oplever at hun er meget glad for sorte kys. Billederne vil jeg mene alle er af hende. Jeg besøgte hende hvor hun havde den sorte kjole på, som i de sidste billeder, de ligner hende mest.

Når hun er aktiv bliver der gået til den. Hun var min første (og eneste) men en ville oplevelse. Lækker blanding af let smerte og enorm nydelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...