Hop til indhold
Pogo

Anderledes i Bruxelles

Recommended Posts

Var i Bruxelles igen, og havde tænkt mig at prøve noget nyt. Som regel har jeg frekventeret de horisontale forfriskninger til stede i form af Bruxelles' mange søde, smukke piger. Havde lidt ekstra tid, så jeg havde tænkt mig at opsøge swingermarkedet, enten via klub eller privat. Til formålet havde jeg oprettet en profil på belswing.be, hvilket kræver en del mere kendskab til fransk end som så. Selve sitet er vel a betragte som facebook for liderbukse, med chatfunktion, vennelistefunktion, beskedsystem og mur mv. mv.

Det tager en del tid, at blive kendt og accepteret, men når det først er ordnet, virker sitet faktisk meget fint og ordentligt.

Havde fået kontakt med 4: 3 par og en kvinde, og havde lavet aftaler med dem alle - de ene måtte aflyses grundet sygdom, og det ene af parrene fik kolde fødder - begge dele vist ret normalt. 

Nå, blev inviteret til det ene par, hvor jeg fandt ud af, at manden rejste meget og derfor havde givet konen lov til at lege uden ham til stede, så det blev en duo i stedet for en trio. Hun var en hel del større end profilen lovede, så det var lidt af et turn off. Men en var jo liderlig, så efter lidt snak og kysseri gik vi over til sexen. Hun var let at få helt op og ringe, især med tungejob. Gik over til den gode gamle missionær - mest grundet hendes størrelse. Klimaks nået, mission accomplished, og vi lå og talte i et par timer, hvorefter jeg sagde farvel og tog tilbage til centrum.

Havde fået en aftale med et par, der ifølge beskrivelsen var en 66 årig mand og 50 årig kvinde i et af de mere upscale områder i Bruxelles. Så'n lejlighedskompleks med egen portier å så'n. Ankom og fandt at der vist havde været en tastefejl i beskrivelsen af kvinden, som jeg vil skyde til 60 år gammel. Men det gjorde nu ikke noget, for hun var en ret slank, lille elegant kvinde - og jeg var jo liderlig å så'n, sååå det....

Det viste sig, at hende og jeg skulle dyrke sex medens manden så på.

Indrømmelse: det var første gang for mig, men jeg fandt ud af, at det alene handlede om at koncentrere sig om det, der var gang i, nyde det, og så gå igang. Medens manden kysse hende, hev hun mit undertøj af, og gav en gang helt fin fransk. Det måtte gengældes, og det blev meget vel modtaget. En finger i måsen vakte lykke og vi overgik til at have samleje, både ridning og missionær.. Efter lydene var vi begge meget tilfredse, flere gange. Manden, havde jeg egentlig forventet ville "join in", men der skete ikke noget. Vi kom samtidig og herefter gik vi i bad, og gik tilbage til stuen og snakkede - vi var trukket ind i soveværelset da tingende snerpede til. Vi aftalte at ses igen, næste gang jeg er i Bruxelles, og det vil da helt klart ske.

Bonussiden over at have fundet sitet til at møde nye venner, det at konkret få nogle nye venner, var altså at swingertanken lige blev luftet og godkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

:-) Du fik da vist oplevet noget der, herligt. Det er sådan et par 'ture' man ikke lige glemmer :-) 

Tak for at dele dine oplevelser med os :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...