Hop til indhold
Gæst

Man burde bo i københavn...

Recommended Posts

Gæst

Nu når jeg kigger rundt på div. site nok mest fordi jeg mere eller mindre er lidt små liderlig hele tiden. kan jeg se at der er stor forskel på om man bor i jylland eller på sjælland.. huspriserne er sindsyg høje på sjælland (der kan man måske få en ombygget kælder til 8-10.000kr pr.mdr. ) mens i jylland kan man få 200m2 for det samme... det er helt modsat med pigerne, typisk koster 1 time.. 15-1800kr i jylland, men på sjælland koster 1 time ofte ca. 10-1300kr. det giver for mig ingen mening. Men har det undret andre end mig, eller er jeg eneste som er faldt over dette...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
TheMann69 skrev, for 9 minutter siden:

Nu når jeg kigger rundt på div. site nok mest fordi jeg mere eller mindre er lidt små liderlig hele tiden. kan jeg se at der er stor forskel på om man bor i jylland eller på sjælland.. huspriserne er sindsyg høje på sjælland (der kan man måske få en ombygget kælder til 8-10.000kr pr.mdr. ) mens i jylland kan man få 200m2 for det samme... det er helt modsat med pigerne, typisk koster 1 time.. 15-1800kr i jylland, men på sjælland koster 1 time ofte ca. 10-1300kr. det giver for mig ingen mening. Men har det undret andre end mig, eller er jeg eneste som er faldt over dette...

Udbud og efterspørgsel er svaret, tror jeg. Der er MANGE GP`ere i København. Det holder prisen lidt nede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Thiemann, du kan da bare flytte herover, du vil opdage at reallønnen er højere i Tysklandstange end på Djævleøen, priser på GP eller ej...

vh Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis du går de ordentlig steder hen i Hovedstaden koster 30 minutter altså 1100 kr...og 1 time 2200 kr. Og det er FASTE priser.

Romantica, Cassiopeiastars, Sexyclub, Cluberotica..(Pigerne her er typisk "unge studerende" osv.)

Yderligere er der 100 krs entré de fleste steder, med mindre man er "Ven af huset".

 

Kan ikke sige om pigerne generelt er smukkere/yngere på Sjælland..

Så har de jo ofte en smuk accent i Jylland og på Fyn.

 

Og...Jyder, fynboer skal ikke betale broafgift for at køre ned over grænsen og fylde vognen op, så...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 minutter siden:

 

Hvis du går de ordentlig steder hen i Hovedstaden koster 30 minutter altså 1100 kr...og 1 time 2200 kr. Og det er FASTE priser.

Romantica, Cassiopeiastars, Sexyclub, Cluberotica..(Pigerne her er typisk "unge studerende" osv.)

Yderligere er der 100 krs entré de fleste steder, med mindre man er "Ven af huset".

 

Kan ikke sige om pigerne generelt er smukkere/yngere på Sjælland..

Så har de jo ofte en smuk accent i Jylland og på Fyn.

 

Og...Jyder, fynboer skal ikke betale broafgift for at køre ned over grænsen og fylde vognen op, så...

Jeg har aldrig været ude for at skulle betale entre på et københavnsk bordel, så det er da vist en and.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har aldrig været ude for at skulle betale entre på et københavnsk bordel, så det er da vist en and.

 

Det kan godt være, men Cassiopeia skriver 100 kr. øverst oppe på deres menukort. 

http://www.cassiopeiastars.dk/menu.asp

Det kan være du, ligesom jeg, vurderes til at være en pæn, smuk og ordentlig fyr så telefondamen/pigen glemmer de 100 kr.

Ja. Det kan være de er gået væk fra det igen med entré, men for en 2-3 år siden kom det pludselig frem med entré et par steder.

Omsætningen faldt åbenbart mærkbart og gav et ramaskrig, så de fleste har nok droppet det..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ppd skrev, for 3 minutter siden:

 

Hvis du går de ordentlig steder hen i Hovedstaden koster 30 minutter altså 1100 kr...og 1 time 2200 kr. Og det er FASTE priser.

Romantica, Cassiopeiastars, Sexyclub, Cluberotica..(Pigerne her er typisk "unge studerende" osv.)

Yderligere er der 100 krs entré de fleste steder, med mindre man er "Ven af huset".

 

Kan ikke sige om pigerne generelt er smukkere/yngere på Sjælland..

Så har de jo ofte en smuk accent i Jylland og på Fyn.

 

Og...Jyder, fynboer skal ikke betale broafgift for at køre ned over grænsen og fylde vognen op, så...

2 ting, det kan aldrig svare sig at handle over tysker grænsen fra hvor jeg bor, har nok længere end de fleste københavner til grænsen.. og jeg må sige jeg går ikke de Fine steder, en pige er en pige har kun haft søde og rare, og nogen af dem helvedes frække (som jeg kan lide det).. men jeg følger endelig bare med på annonce L.....n og Trav bladet osv. og der er forskel på priserne.. og om jeg flytter til øen, nej det gør jeg nok ikke.. udbud og efterspørgelse ja det er sgu nok rigtig, den havde jeg ikke lige tænkt på, så det betyder vi må være mere liderlig i jylland, det er godt nok svært at tro.. det kan da godt være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 33 minutter siden:

 

Det kan godt være, men Cassiopeia skriver 100 kr. øverst oppe på deres menukort. 

http://www.cassiopeiastars.dk/menu.asp

Det kan være du, ligesom jeg, vurderes til at være en pæn, smuk og ordentlig fyr så telefondamen/pigen glemmer de 100 kr.

Ja. Det kan være de er gået væk fra det igen med entré, men for en 2-3 år siden kom det pludselig frem med entré et par steder.

Omsætningen faldt åbenbart mærkbart og gav et ramaskrig, så de fleste har nok droppet det..

 

Har da kigget på Cassiopeias menukort, men har aldrig bemærket det med de 100 kr. Jeg har besøgt to piger i alt 5-6 gange hos dem, men er aldrig blevet opkrævet entre. Det er da også et forkerte signal at sende. Hvis du ikke opnår en aftale med pigen af en eller anden grund, så er det da ikke rimeligt at skulle betale noget-

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheMann69 skrev, 1 time siden:

Nu når jeg kigger rundt på div. site nok mest fordi jeg mere eller mindre er lidt små liderlig hele tiden. kan jeg se at der er stor forskel på om man bor i jylland eller på sjælland.. huspriserne er sindsyg høje på sjælland (der kan man måske få en ombygget kælder til 8-10.000kr pr.mdr. ) mens i jylland kan man få 200m2 for det samme... det er helt modsat med pigerne, typisk koster 1 time.. 15-1800kr i jylland, men på sjælland koster 1 time ofte ca. 10-1300kr. det giver for mig ingen mening. Men har det undret andre end mig, eller er jeg eneste som er faldt over dette...

Lønniveauet er som reglen højere i KBH.... udbuddet af piger er meget højere i KBH, derfor er priserne lavere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 38 minutter siden:

 

Det kan godt være, men Cassiopeia skriver 100 kr. øverst oppe på deres menukort. 

http://www.cassiopeiastars.dk/menu.asp

Det kan være du, ligesom jeg, vurderes til at være en pæn, smuk og ordentlig fyr så telefondamen/pigen glemmer de 100 kr.

Ja. Det kan være de er gået væk fra det igen med entré, men for en 2-3 år siden kom det pludselig frem med entré et par steder.

Omsætningen faldt åbenbart mærkbart og gav et ramaskrig, så de fleste har nok droppet det..

 

Entreen er for at holde pikspillerne ude, der er mænd som kommer og kigger uden at købe noget. Derfor indførte det entre, som bliver modregnet hvis man købte noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 timer siden:

 

Det kan godt være, men Cassiopeia skriver 100 kr. øverst oppe på deres menukort. 

http://www.cassiopeiastars.dk/menu.asp

Det kan være du, ligesom jeg, vurderes til at være en pæn, smuk og ordentlig fyr så telefondamen/pigen glemmer de 100 kr.

Ja. Det kan være de er gået væk fra det igen med entré, men for en 2-3 år siden kom det pludselig frem med entré et par steder.

Omsætningen faldt åbenbart mærkbart og gav et ramaskrig, så de fleste har nok droppet det..

 

Hvis man bedte om det blev det fratrukket prisen hos pigen !!! Men tror ikke mange gjorde det !! Hvis man kendte pigen trak hun det fra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...