Hop til indhold

Recommended Posts

Fik taget mig sammen til at tag forbi Daisyclub idag.

Var ikke helt sikker på hvilken pige jeg skulle vælge, så alle 3 kom ind og hilste pænt på mig og faldet var på Cici, jeg synes hun så meget sød ud og faldte i mit smag.

Startede med et bad og derefter kom ind ad døren og ellers begyndte showet, med masser af kys, som jeg følte var det bedste kæreste oplevelse jeg har oplevet.

Hun gav en godt og langsomt blow, som var utrolig dejligt og derefter startede selve akten. Efter jeg blev færdig kunne jeg mærke på hende at hun ikke var helt færdig, så hun tog fat i mine balder og pressede dem mod sig selv i missionærstilling, desværre kunne jeg ikke mere, så det blev kun til det.

Efter den fantastiske oplevelse, sad vi på sengen og snakkede lidt om diverse ting. Det blev ikke til mere, men en fantastisk oplevelse og Cici er utrolig sød og kær. Hun fortalte at hun er her i 2 uger mere. Og kan love for at jeg skal besøge hende igen inden hun rejser. 

Kan varmt anbefalde Cici.

https://daisyclub.dk/cici

Del dette indlæg

Link til indlæg
ciftci skrev, for 15 timer siden:

Efter jeg blev færdig, kunne jeg mærke på hende at hun ikke var helt færdig, så hun tog fat i mine balder og pressede dem mod sig selv i missionærstilling, desværre kunne jeg ikke mere, så det blev kun til det.

Vi må skynde os og komme Cici til hjælp. - Det vil være min mission.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ciftci skrev, for 18 timer siden:

Fik taget mig sammen til at tag forbi Daisyclub idag.

Var ikke helt sikker på hvilken pige jeg skulle vælge, så alle 3 kom ind og hilste pænt på mig og faldet var på Cici, jeg synes hun så meget sød ud og faldte i mit smag.

Startede med et bad og derefter kom ind ad døren og ellers begyndte showet, med masser af kys, som jeg følte var det bedste kæreste oplevelse jeg har oplevet.

Hun gav en godt og langsomt blow, som var utrolig dejligt og derefter startede selve akten. Efter jeg blev færdig kunne jeg mærke på hende at hun ikke var helt færdig, så hun tog fat i mine balder og pressede dem mod sig selv i missionærstilling, desværre kunne jeg ikke mere, så det blev kun til det.

Efter den fantastiske oplevelse, sad vi på sengen og snakkede lidt om diverse ting. Det blev ikke til mere, men en fantastisk oplevelse og Cici er utrolig sød og kær. Hun fortalte at hun er her i 2 uger mere. Og kan love for at jeg skal besøge hende igen inden hun rejser. 

Kan varmt anbefalde Cici.

Vil det sige man rent faktisk kan kommunikere med hende på engelsk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Per_H skrev, den 21. april 2016 at 19:36:

Synes ikke hun mestre engelsk så meget så man kan føre en samtale, hun taler dog fransk hvis det er noget ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Per_H skrev, den 21/4/2016 at 19:36:

Hey Per_h 

Nej ikke sådan rigtigt, hun snakkede fransk, hvilket jeg på ingen måder forstår. Men det var en blandning af fransk med tegnesprog og nogle engelske gloser, som hun kan :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...