Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften de damer og herre.

Jeg har i en længere periode ”snylte/nasset” på jeres oplevelser og gode råd i denne verden af alt andet end liberalt erhverv.

Jeg er nu endelig klar til at fortælle om en oplevelse jeg have her tirsdag den 12-04.

Det startede med at jeg sad på mit job og kunne ikke rigtig komme videre med de opgaver jeg var i gang med. Da der næsten ingen var på kontoret den dag pga. rejser eller what ever! Så følte jeg som så mange gange før en utrolig liderlighed den dag.

Jeg måtte simpelthen få afløb for min last… et hurtigt kig på ekstra bladet vist at der var mange på arbejde den dag med ikke i en radius jeg var interesseret i at køre efter.

Faldt over annoncen fra sukkerpigerne i vejle: ”smaskliderlig ung pige Trinemuz” det var i en køre afstand der var til at holde ud plus jeg havde besøgt Trine flere gang før dog andre steder end dette.

Jeg to telefonen og skrev en besked om jeg kunne få en tid…

Der blev svaret meget hurtigt tilbage at det kunne jeg da sagtens men jeg skulle lige oplyse hvornår og ”hvor længe vi skulle hygge” jeg skrev hurtigt tilbage at jeg gerne ville have en time… Ja det blev 2500kr hun kender en for godt når man bare oplyse hvor lang tid men vil have og hun så automatisk ligger en omgang græsk til…

Nu var det bare med at få de sidst to timer af arbejdsdagen til at gå så jeg kunne få hygget med Trine.

Jeg fik sat mig ind i mit ”befordringsmiddel” og vente skuden mod Vejle… Nu var det ikke et sted jeg havde været før så det to lidt tid før jeg fandt frem til stedet… fik parkeret køretøjet og fik lige glimtet til mit ur… fem minutter i at jeg skulle være der FUCK jeg skulle skynde mig… fik fundet nummer 13 som skilte sig meget ud fra de andre huse i omegnen.

Det var et lille gråt hus der mindede meget om de sommerhuse der ligger ude på vestkysten som jeg sammen med mine forældre havde besøgt så tit som barn… nu vel fik ringet på… lidt efter gik døren op jeg blev mødt af en lidt ældre dame der straks spurte om jeg have bestilt tid jeg svarede omgåeden ja og før jeg fik sagt mere sagde hun godt så ved hvem du er!!!

Nu ved jeg ikke med jer andre men jeg blev da lidt rød i hoved hvad havde det pigebarn dog fortalt om mig.

Jeg blev vist ind i ”hygge rummet” som var en smule mørkt men det er de jo for det meste.

Telefondamen spurgte høfligt om jeg ville have noget kaffe, vand eller nu var det ikke kaffe eller vand jeg var kommet efter så jeg tøvede et øjeblik hvormed hun straks fik sagt at hvis hun ikke kunne byde mig noget så blev hun fyret…

Det kunne jeg jo ikke være oversag til så jeg valgte kaffe.

Lige da hun var på vej ud kom Trine ind ”hej jeg har sådan glædet mig til du kom”

Trine var iført en sort morgenkåbe og ingenting under…

Hun lage sig på maven i sengen og bene stikkende op i luften ”jeg har sådan glædet mig til at du skulle komme og kneppe min røv”

Med de ord og de frække uskyldige øjne hun sendte mig kunne jeg ikke holde min begejstring skjult mere.

Vi fik ordnet vores mellem værende da telefon damen kom ind med den kaffe jeg så høfligt hade bedt om.

Trine og telefondamen gik ud og jeg satte mig i den lænestol der stod i lokalet.

MMMh der var et stykke chokolade med til kaffen det fik jeg dog ikke noget af for Trine var meget hurtigt tilbage og kom kravelen på alle fire hen til lænestolen hun så på mig med de der ”uskyldig knep mig øjne”

Hun åbnede mine bukser og trak pikken frem.

Den var allerede meget stiv og et gummi kom på.

Trine startede med at sutte meget kyndigt på hoved af pikke for der efter at tage hele pikke til roden.

Det er altså et frækt syn at den lille pige bare kan tage pik i sin hals.

Efter et minut eller to tog hun den ud af munden og begyndte og gå over mod sengen.

Jeg blev siddende i lænestolen for at prøve at drikke den kaffe telefondamen nu var så flink at have stilet på boret.

Trine kiggede på mig ”hey du” ”jeg skal altså have pik” og så måtte jeg jo smide tøjet og komme over i sengen til hende.

Hun lå allerede nøgen og med sprede ben så kan men de ikke andet end at stikke tungen mellem hendes ben.

Efter jeg havde været i gang med at slikke fisse bad hun mig om at vende mig om så hun kunne ride mig.

Det gik rigtig godt til jeg besluttede mig for at hun skulle fandeme have pik jeg to fat om hendes baller og kneppede løs imens hun stadig sad oven på mig.

Nu havde jeg fået lyst til at tage hende bagfra så jeg vente hende om…. Trine er ikke ret stor så det gik meget nemt…. Og stak min pik op i hende bagfra det kunne hun bestemt lig for hun hulkede og klynkede af glæde tror også hun kom en enkelt gang hun lavede nogle underlige bevægelser.

Nu var turen kommet til at denne her lille tøs skulle have pik i røven…

Jeg trak pikken ud af fissen og kørte den mod røvhulet ”Skal du have pik i røven” spurgte jeg og hun svarede lidt hæst JAAAAAAH.

Jeg tog fadt i hoften med den ene hård og kørte pikken ind i røvhullet med den anden.

Det var bestemt noget hun kunne lig for hun hulkede helt vildt.

Jeg blev ved med at tale frækt til hende lige pludselig lavede hun nogle voldsomme spjætte bevægelser og fladt fuldstædig sammen i sengen.

Det må have være en meget voldsom orgasmen for når jeg rørte ved hende så spjættede hun helt vildt.

Efter fem minutter kom hun til sig selv igen og vi fortsatte hvor vi slap til jeg til sidst kom voldsomt oppe i hende.

Kondomet kom af og vi hygge snakkede lidt/kyssede.

Se nu er der kommet en lang roman ud af dette her og det jeg endelig ville var at klart anbefale TrineMuz.

Hun er en af de frækkeste piger jeg er stødt på.

Jeg vil lige meddele at dette udelukkende er den oplevelse jeg har haft med Trine og ikke nødvendigvis den oplevelse alle har der er måske lidt af det der Kemi ting.

Håber at i vil passe godt på hende for hun er noget helt særligt  

 

Link: Trinemuz

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er du sød, og hvor husker du godt. 

Tror du den eneste jeg er kommet ind til i morgenkåbe. Plejer at være i stiletter og frækt tøj;-)

men nu har jeg jo mødt dig nogen gange. Og synes vi har vildt dejligt sex og får de vildeste orgasmer med dig.

men det fik jeg jo ikke de første gange med dig. Så det klart en kemi ting og trygheds ting.

ja, min tlf dame og jeg hygger os. Og hun er bare så dårlig til at sælge kaffe og så driller jeg hende lidt:-P:-P:-P

jeg glæder mig altid til fræk sex med dig. Men også med alle andre. Er bare konstant liderlig. Måske jeg skal på afvænning hvis jeg en dag stopper. Men lige nu elsker jeg bare mit job og mine mange dejlige kunder. 

Ses frække tyr:x:x:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen @heavy water - du har du det guld lyder det til ;-) Nogle gange er man bare heldig!

Husker også kun godt fra min oplevelse med @TrineMuz i Aalborg for ik så længe siden 8-) Lidt ærgerligt at hun på daværende tidspunkt ikke have været særlig heldig med kunder den dag :x Vi må oppe kvaliteten lidt heroppe ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Selected9000 tak, hvor er du sød. Jeg er ikke sikker på hvem der gemmer sig bag dette navn men altid dejligt med ros.:-D:x

@Cagetheelephant tak tak. Du og jeg har fantastisk kemi også. Dejligt der bare findes så dejlige mænd som jer.:x

Invitere jer med i sommerhus tror jeg. Kunne blive en lækker oplevelse er jeg sikker på8-):rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Og stakkels lille Ida har stadig ik smagt kagen! Grrr!!... :x

HELP ME BOYS!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...