Hop til indhold
Clapton

Vidunderlige Celina (Christy) fra Seductiongirls

Recommended Posts

Jeg besøgte Celina hos Seductiongirls lørdag eftermiddag (d. 16. april). Jeg bestilte en halv time, og det visit er jeg ikke kommet til at fortryde. Hun er vidunderlig. Jeg kan fuldt ud tilslutte mig de positive vurderinger i den forudgående anmeldelse af Celina i dette forum.        

Celina har et virkelig smukt ansigt og en dejlig sexet krop. Det passer mig fint, at hun ikke er plastret til med tatoveringer. 

Hun skabte en afslappet stemning lige fra begyndelsen, og det blev ikke ændret, selv om hun indledningsvis sagde klart, at hun ikke kyssede. 

Det var en fornøjelse af pille bh og trusser af skønheden. Derefter supergod fransk og samleje med øjenkontakt, direkte eller via spejle. Hun var meget imødekommende og engageret under hele forløbet, selv om jeg skiftede position rimeligt mange gange. Afslutningen var et pirrende og lækkert håndjob.  

Bagefter blev hun i lokalet og var sød og interessant at tale med, mens jeg klædte mig på. Jeg indrømmede klart over for hende, at jeg var betaget at hendes udseende og væremåde, samt at jeg snart ville aflægge et nyt besøg. Den vurdering kommer jeg til at holde fast i !   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Clapton skrev, den 20. april 2016 at 21:16:

Jeg besøgte Celina hos Seductiongirls lørdag eftermiddag (d. 16. april). Jeg bestilte en halv time, og det visit er jeg ikke kommet til at fortryde. Hun er vidunderlig. Jeg kan fuldt ud tilslutte mig de positive vurderinger i den forudgående anmeldelse af Celina i dette forum.        

Celina har et virkelig smukt ansigt og en dejlig sexet krop. Det passer mig fint, at hun ikke er plastret til med tatoveringer. 

Hun skabte en afslappet stemning lige fra begyndelsen, og det blev ikke ændret, selv om hun indledningsvis sagde klart, at hun ikke kyssede. 

Det var en fornøjelse af pille bh og trusser af skønheden. Derefter supergod fransk og samleje med øjenkontakt, direkte eller via spejle. Hun var meget imødekommende og engageret under hele forløbet, selv om jeg skiftede position rimeligt mange gange. Afslutningen var et pirrende og lækkert håndjob.  

Bagefter blev hun i lokalet og var sød og interessant at tale med, mens jeg klædte mig på. Jeg indrømmede klart over for hende, at jeg var betaget at hendes udseende og væremåde, samt at jeg snart ville aflægge et nyt besøg. Den vurdering kommer jeg til at holde fast i !   

Hvor er det dejligt at læse så positiv respons. Tusind tak (: tihi. Som jeg har sagt før er jeg bare mig selv. Selvfølgelig har kemi også en del at gøre med det, kan jeg ikke løbe fra.

Knus Celina

Redigeret af CelinaChristy

Del dette indlæg

Link til indlæg
CelinaChristy skrev, den 22/4/2016 at 00:37:

Hvor er det dejligt at læse så positiv respons. Tusind tak (: tihi. Som jeg har sagt før er jeg bare mig selv. Selvfølgelig har kemi også en del at gøre med det, kan jeg ikke løbe fra.

Knus Celina

Jeg blev nysgerrig og kiggede på din profil hos SG. Jeg table fuldkommen vejret da jeg så dine billeder. Hvor er du smuk. Når du så samtidig er som beskrevet herinde må du afgjort være et besøg værd. Når du så også tilbyder body to body blir jeg for alvor nysgerrig. Har ikke prøvet det, men vil så afgjort meget gerne. 

En af problemerne ved jer glædespiger er nok at i er så mange der virker skønne. Man blir nysgerrig og ønsker man bare havde røven fuld af penge og kunne besøge jer alle. Men som almindelig fattigrøv må jeg så bare begrænse mig. Men spændende er det at kigge sig omkring for så at finde en at tage ud at besøge. Det er specielt og pirrende at møde én man aldrig har besøgt før. Man kan være uheldig, men man kan sandelig også blive glædeligt overrasket og få lyst til at komme igen. 

Redigeret af Searcher

Del dette indlæg

Link til indlæg

Celina er smuk in real life. Ikke kun ansigt, men også en fantastisk body. Tillige sød, glad og fræk. Bare mit input - hvis du kan bruge det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...