Hop til indhold
Gabel

Lille pige Rørbæk ved hobro

Recommended Posts

Så det ud af døren drenge. Har lige besøgt hende her.

http://side6.dk/resultatside/?q=slankeanita

Billederne passer ikke, men det er kun godt. For hun er bare så lækker. 

Hun snakker ikke perfekt engelsk men det går.

Hun er mørk, vejer omkring 50 kg, 165 cm høj, og er vel omkring 25 år. Super lille lækker sag, og helt sikkert et besøg værd. 

Bryster er perfekt størrelse med små brystvorter, dog ikke meget faste men helt naturlige og passer til en ung pige. Ikke mindst har hun en perfekt lille glat fisse, og så den mega stram. 

Venner jeg overdriver ikke. Men hun sagde hun kun er her til fredag, så vær hurtig. 

Priser er lave, og hun er til at handle med. 500 for dansk eksempel. 

Hun har masser af tid, og slet ingen hastværk. 

Hus er ikke noget at råbe hurra for, men selv om det ligger i et villa kvarter, så det godt skærmet af for naboer osv. Store træer hele vejen omkring huset, så kan komme ugeneret til døren. 

Hun vidste ikke hvor hun skulle hen efter fredag, men spurgte om jeg havde et sted. Hun er super sød. Kanon sex, og nem at tænde. 

Kunne man li Fleur der var i Østervrå, så er det her et godt bud. 

Mvh Gabel 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gabel.

Jeg deler slet ikke din opfattelse af slanke Anita på Rosenvænget 4 i Rørbæk. Det er ikke hende på billederne, de er fake. Slank er hun heller ikke og oprindelse er sandsynligvis central Afrika. 

Jeg bryder mig ikke om, at det bliver indgået en aftale om ydelse og beløb - og efter afregningen, koster de aftalte ydelser ekstra.

Så mit råd er "bliv hjemme drenge" eller hvis du absolut er til de mørkeste kvinder, kan du besøge en ditto i ren og diskret lejlighed midt på Glarbjergvej i Randers, når hun annoncerer i Travbladet.

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers500 skrev, for 10 timer siden:

Hej Gabel.

Jeg deler slet ikke din opfattelse af slanke Anita på Rosenvænget 4 i Rørbæk. Det er ikke hende på billederne, de er fake. Slank er hun heller ikke og oprindelse er sandsynligvis central Afrika. 

Jeg bryder mig ikke om, at det bliver indgået en aftale om ydelse og beløb - og efter afregningen, koster de aftalte ydelser ekstra.

Så mit råd er "bliv hjemme drenge" eller hvis du absolut er til de mørkeste kvinder, kan du besøge en ditto i ren og diskret lejlighed midt på Glarbjergvej i Randers, når hun annoncerer i Travbladet.

Du skulle vel ikke hedde Ditto og komme fra Randers, siden du kommer med det svar?

Hvis du virkeligt har været på Rosenvænget 4, hvornår var det så. Hun fortalte hun havde været der en uge, og kun skulle være der kort. Altså til på Fredag. Måske du har besøgt en pige før hende?

Det er korrekt det er fake biller, men læs lige 3. linie i min anmeldelse.

Din holdning til ydelse, beløb og afregning, så kan jeg kun sige, at det er helt op til pigen selv at afgøre hvad hun vil. Har også prøvet at forhandle andre steder, hvor jeg endte med at betale det fulde beløb. Tror det er meget normalt for gæster generelt, at se hvad de kan få for pengene. Men måske også helt op til folks egne holdninger, om de på forhånd vil undersøge hvad de får for deres valuta. Prisen på de 500 kr jeg gav pigen på Rosenvænget, var hendes liste pris på de 500 kr. (Dansk) Prisen var så billig, at jeg IKKE forhandlede prisen. Som sagt er det gode liste priser hun har. 

Iøvrigt hvis du kigger på min historik, så er der vel ingen grund til at tro jeg kommer med en helt forkert beskrivelse af hende. Jeg har lavet en del anmeldelser her på siden, og mener selv jeg hverken ligger noget på, eller trækker noget fra på mine anmeldelser. Tværdig mod, så prøver jeg altid at beskrive pigerne så godt som muligt. Både når jeg giver gode anmeldelser, eller når jeg giver kritik. Det er i vores alles interesse at beskrivelserne her på siden, faktisk også passer på pigerne og stederne. Hvad er siden ellers til for. Pigerne eller os? 

Så skulle der være andre der i denne uge har været forbi Rosenvænget 4, eller kommer forbi senest fredag, så smid lige jeres beskrivelse af hende. 

På forhånd tak.

Mvh Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 16 timer siden:

Du skulle vel ikke hedde Ditto og komme fra Randers, siden du kommer med det svar?

Den var morsom :D

denstoredanske.dk › Fremmedord › di-dk
Mobilvenlig - ditto, do., det samme, af samme slags. ... Ordet ditto kommer af gammelt italiensk, egl. 'sagt' (nu détto), af latin dictum.
Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 8 timer siden:

spild af penge, det værste jeg har prøvet, godt være hun ser godt ud, men det er også eneste positive

Til modsætning til Randers500, så jeg glad for du deler min opfattelse af, at pigen faktisk ser godt ud. Men ved ikke hvad der ellers er gået galt ved dit besøg. Måske jeres kemi bare ikke var der, som jo ofte ender med at blive til en dårlig oplevelse. 

Jeg kan kun igen sige, at min oplevelse kun var positiv, og vores kemi bare kørte. Hun levede sig helt ind i det, og blev vild i sengen, da vi virkeligt begge tændte hinanden. Jeg var der 1,5 time, og lidt hygge ud over sexen blev det også til.

Men vi er jo alle forskellige, og idag er jo nok også sidste dag hun er der. 

God weekend og bededag til jer alle.

Mvh Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...