Hop til indhold
Tilde

Tilde SYG PT

Recommended Posts

Hej skønne mennesker

 

jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg er syg lige nu, og har været det hele morgen. Så hvis jeg ikke lige får svaret er det derfor :/

jeg håber og regner da med at jeg kommer senere, da det lader til at blive bedre, men selvfølgelig kun hvis jeg er helt frisk...

og det skal lige lige siges at det ikke er feber, ondt i halsen eller lignende der smitter. Giver lyd herinde under annoncering når jeg ved om jeg kommer

 

kram tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, 1 time siden:

Rigtig god bedring :)

tak har fået det bedre og er ved at pakke så jeg kan komme afsted :D Jubii

Del dette indlæg


Link til indlæg

God bedring til Tilde, jeg går stærkt ud fra at det er en forkølelse eller lignende ;)

 

Jeg læste engang en "sjov" historie i Ugens Rapport.

En luder fortalte at hun mange år forinden havde været nødsaget til at lukke klinikken en dag pga. forkølelse, de havde indtalt på telefonsvareren og sat skilt op på døren: "Lukket på grund af sygdom". Resultatet var en markant kundenedgang i mange uger, der var ikke nogen der skulle have nogen sygdomme der :)

Et velmenende råd må altså være: Pas på med at melde dig syg når du er glædespige, nøjes med at sige at du er forhindret af noget privat.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 4 timer siden:

God bedring til Tilde, jeg går stærkt ud fra at det er en forkølelse eller lignende ;)

 

Jeg læste engang en "sjov" historie i Ugens Rapport.

En luder fortalte at hun mange år forinden havde været nødsaget til at lukke klinikken en dag pga. forkølelse, de havde indtalt på telefonsvareren og sat skilt op på døren: "Lukket på grund af sygdom". Resultatet var en markant kundenedgang i mange uger, der var ikke nogen der skulle have nogen sygdomme der :)

Et velmenende råd må altså være: Pas på med at melde dig syg når du er glædespige, nøjes med at sige at du er forhindret af noget privat.

 

BB

Ja det kan du måske have helt ret i , det er nu ikke forkølelse eller lignende, eller kønssygdomme naturligvis, for så var jeg her slet, ikke uanset hvilken af grundende. Havde det bare super skidt fra morgen af. Kunne aldrig finde på at dukke på med feber, forkølelse eller lignende, som kan smitte.  

NU var jeg jo også kun dårlig få timer, og skrev efter ca 3 timer at jeg var ved at pakke og på vej herud. Men du kan have helt ret ´, det lyder sikkert ikke særligt pænt at skrive....

Kram Tilde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...