Hop til indhold
Gabel

Thistedvej 106A Aalborg/nørresundby

Recommended Posts

Havde egentligt tænkt mig en gang thai, og fik anbefalet Relax-massage i Aalborg centrum. Men her var der ikke ledigt, så måtte finde et andet sted. 

Derfor denne anmeldelse over Thistedvej 106a i Nørresundby.

Flotte billeder på ekstrabladets hjemmeside, så måtte bare der forbi. 

Jeg blev modtaget af en meget gammel krave, og slet ikke hende på billederne. Jeg nævnte at jeg gerne ville besøge hende på ekstrabladets hjemmeside, som skulle opholde sig her på adressen. Hun påstod at det var hende, så jeg måtte finde mobilen frem, og vise hende billederne. Nu nævnte hun at de var rejst om natten, hun var den nye, og om det var et problem at nyde hendes selskab. Jeg takkede nej tak, da det ikke var hende jeg var kommet efter, og at jeg ikke acceptere fake billeder på nettet. Nu begyndte hun at vise patter og kører dem op af mig, og ville gøre alt får at få en aftale med mig. Så jeg nævnte hun kunne betale mig 600 kr for 20 min, så kunne jeg godt duske hende, for jeg ville ikke betale hende for noget. Hold da kæft hun blev sur, og begyndte at kalde mig alverdens grimme ord. Ud kom jeg hurtigt, men med et stor smil på læben. For jeg er så træt af falske billeder på annoncerne, og mener at de lige så godt kan få det at vide. Så hellere gå igen. 

Kvinden var omkring 50 år ville jeg skyde på, og var meget rynket i hovedet. Hun var normal størrelse, omkring 65 til 70 kg. Hun snakkede engelsk, og vil tro hun er fra polen eller sådan et sted. Brysterne vil jeg skyde til en 75D. Det var nok også det eneste der var nogenlunde pæn på hende. 

Så venner, hold jer væk derfra. Jeg kan slet ikke anbefale stedet. 

Så ingen fisse igår, den 19.04

Mvh Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fake fake fake, og hvorfor? Hun kunne bare skrive hendes rigtige alder, der er da en del mænd som tænder på "modne" kvinder. Det ville hun nok få flere kunder ud af end hvis hun tror hun kan lokke dem som kommer efter "den anden pige" 

Redigeret af lfl
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...