Hop til indhold

Holbæk hjemme-amatør

Featured Replies

Skrevet
  • Author
McQueen skrev, for 3 minutter siden:

Ligner vel meget Photoshop!

Hvor ser du photoshop? Hendes numse? 

Mvh Andy

Skrevet
Andy123 skrev, for 13 minutter siden:

Hvor ser du photoshop? Hendes numse? 

Mvh Andy

Ja og brysterne hvor hun ligger på ryggen!!

Skrevet

Nej, jeg tror du får det du ser på billederne....

Og beslutter du, at aflægge hende et besøg, så skriv gerne om det...

Skrevet

Det undre bare, at på nogle billeder har hun en stor tatto på ryggen, på andre billeder intet .. Syntes ikke billeder i første link, ligner samme kvinde på alle billeder.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hun ser godt nok sprød ud :-P ... Men det lugter lidt; hun skriver i annoncen, at hun elsker sit "bi-job" - hun træffes 32 timer/uge...

Skrevet

Har rigtig god erfaring med hende, lidt svært at få en aftale i stand, da hun vist er noget vikar. Men imødekommende og varm pige. Billederne svarer godt til hvad du får. Ikke sidste gang jeg er på de kanter.

Skrevet

Jeg har været der og er godt tilfreds. Sød og fræk kvinde der kan sit håndværk og virker til at kunne lide det. Ikke sidste gang jeg er på de kanter .

Skrevet
t72 skrev, den 9. maj 2016 at 16:38:

Jeg har været der og er godt tilfreds. Sød og fræk kvinde der kan sit håndværk og virker til at kunne lide det. Ikke sidste gang jeg er på de kanter .

Er det hende fra Zaga76 link du taler om?

hende på 37 år, med e-skåle - hun ser jo Fin ud ;)

Skrevet

Hun har også været på sugardaters før.

Det er vel alment brugt at fjerne sine tatoveringer for ikke at blive "genkendt" eller hvad man nu siger, at hun så ikke har fået gjort det på alle sine billeder er vel glemsomhed :)

Skrevet

Hun er klart et besøg værd... Dejlig fræk pige... Og synes nogen det er for dyrt, så er der jo nok at vælge i mellem...;-)

• 3 months later...
Skrevet

Er hun til at komme til med det offentlige?

Der står Vestsjælland Holbæk-egnen men det kan også være alle småbyerne omkring.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.