Hop til indhold
BdsmPar

GB med amerikansk turist - Once in a lifetime chance

Tidsrum for GB søndag 8 maj.  

52 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvad passer bedst

    • 12-14
      13
    • 13-15
      5
    • 14-16
      7
    • 15-17
      5
    • 16-18
      5
    • 17-19
      2
    • 18-20
      15


Recommended Posts

Så prøver KG igen :)

Dog i lidt mindre skala end sidst. Jeg har været så heldig at komme i kontakt med en ung fræk amerikansk pige, der skal på den klassiske Europe-tur her i maj, og hun rammer København i et par dage. Hun er seksuelt nysgerrig og jeg har fået lov til at tage hendes GB-mødom!

Det sker på hendes hotel i indre by d. 8 maj. Mors dag. Så hvis du alligevel skal ud og købe blomster, så slå vejen forbi. Hun rejser igen umiddelbart efter - så dette bliver ikke en gentagende begivendhed med hende desværre.

Tidsrum vil jeg føle lidt efter. Jeg tænker deltagerantal er max 10 når det kun er 1 pige. Så er du interesseret så skriv også gerne hvilket tidsrum der passer dig bedst, og jeg sammensætter udfra der hvor der er mest kvalitet :) Da hun er ny er det et 2 timers arrangement.

Hun er til hård sex, men ikke dominans/bdsm i den forstand. Man skal forvente en normal seksuelt pige, men med en nysgerrighed der kan spice tingene lidt op. Jeg møder hende selv personligt d. 7 og får klarlagt alt der.

Her en af dagene sender hun nogle billeder (specielt designet til os med skriften "Copenhagen please gangbang me - American girl") så I kan se hendes krop. Hun er en rigtig køn pige med former. Den formelle "annonce" kommer når hun har sendt billederne - dette er en teaser så I kan nå at reservere dagen :)

Opsumering:
Hotel indre by
2 timer
1.500kr
Max 10 deltagere
alm - hård knep (anal afventer jeg svar på)
Hun modtager sperm som alle andre i ansigt og mund og sluger også.

Hav det dejlig indtil mere info kommer fra mig :)

Redigeret af BdsmPar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder dælme nice ......øv øv at det ikke er på hovedlandet. men god oplevelse til jer alle  .....darn og så på modersdag darn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Vides det ca hvornår der kommer mere info

det vil være perfekt at kunne få sat tiden af :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der endelig en update.
Fordi Danmark ikke er hendes feriedestination ser det ud til at hendes planer har ændret sig lidt. Eller også har hun alligevel fået lidt kolde fødder. Status er at arrangementet er usikkert og det bliver muligvis i sidste øjeblik at jeg skriver rundt til dem der har kontaktet mig, og kan man så kan man, kan man ikke så er det bare sådan det er.

Jeg håber selv på det bliver gennemført :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gjorde hvad jeg kunne men det var desværre ikke nok. Hendes ændrede rejseplaner tillader ikke tiden til sjov i dag så jeg må beklage og aflyse.
Tror jeg prøver at få tid hos Nina med hendes lækre krop så dagen ikke helt er spildt ;) Kan I andre have en lækker dag også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BdsmPar skrev, for 5 minutter siden:

Jeg gjorde hvad jeg kunne men det var desværre ikke nok. Hendes ændrede rejseplaner tillader ikke tiden til sjov i dag så jeg må beklage og aflyse.
Tror jeg prøver at få tid hos Nina med hendes lækre krop så dagen ikke helt er spildt ;) Kan I andre have en lækker dag også :)

Øv, men det er hvad der sker... bedre held næste gang, vi ses til næste event :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...