Hop til indhold
denunge

Pauschalclub - bedst i Bochum, Dortmund eller Münster?

Recommended Posts

Guest Oralis voluptatem

Har selv kigget på de 3 klubbers hjemmesider og syntes at pigerne som helhed er til lidt mere på klubben i Münster. 

Har selv besøgt klubben i Münster 1 gang. Og det var alletiders dag. Ser frem til at få tid til et gensyn med den klub og de piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svarene indtil videre

Jeg skulle måske have været lidt mere præcis - tænkte ikke så meget på pigerne men selve forholdene. Er der noget godt/skidt som en af klubberne har i forhold til den anden - eller er de facilitetsmæssigt ens?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det længe siden, jeg var forbi Münster. Men de har indendørs pool, det har de andre ikke. Til gengæld synes jeg personligt Dortmund er bedst indrettet. Den er muligvis også den største. Klubben i Bochum er ikke så stor. Dortmund-klubben er nok også den letteste at komme til, da den ligger ganske tæt på A1-motorvejen, lige ved lufthavnen i Dortmund. Münster har den fordel, at den er en halv time tættere på Danmark end de andre.

Jeg tror ikke, du skal lægge for meget i, hvad der står på hjemmesiden omkring de enkelte piger. Erfaringsmæssigt siger det meget lidt, om den oplevelse du rent faktisk får med dem. Det gælder både den ene og den anden vej. Alle 3 klubber har søde og rare piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Af de tre klubber har jeg i Münster oplevet nogle af de sødeste og sjoveste piger. Barrummet i Münster er lille, men jeg synes, at det er hyggeligt der. Det er også den af de tre klubber, der er mest røgfri. Baren er i stueplan, og der må ikke ryges der. Ovenpå er der et rygerum placeret meget tæt på buffeten. Daniela, der er Teken-dame (eller hvad man kalder det) har jeg mødt både i Münster og Dortmund. Bochum har måske nogle af de flotteste piger, men der pulses på livet løs i barrummet, og det har jeg lidt for sarte slimhinder til at kunne klare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida

Tak for inspiration ;-) 

Der r vel også vesteuropæiske piger? :-) 

K Ida.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Ida skrev, 1 time siden:

Tak for inspiration ;-) 

K Ida.

Lyder som om du gerne vil ligge billet ind :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frække Ida
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Lyder som om du gerne vil ligge billet ind :)

Ku tænkes ;-) TATAA!!! :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Frække Ida skrev, 1 time siden:

Tak for inspiration ;-) 

K Ida.

Har mødt tyske, polske, spanske, italienske, græske, piger og en enkel engelsk pige. 

Der udover er der også et par afrikanske og en del øst europæiske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
denunge skrev, den 19/4/2016 at 18:00:

hvilken af disse 3 afdelinger er den bedste?

Er der nogle forskelle på de 3 klubber udover adresserne?

Du kunne jo lave en 3-dages rundtur og melde tilbage om hvor du fik de bedste oplevelser ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 timer siden:

Du kunne jo lave en 3-dages rundtur og melde tilbage om hvor du fik de bedste oplevelser ;)

Hehe ja det var en mulighed. Men kan desværre ikke lige stikke af i 3 dage det næste lange stykke tid, så det projekt må andre afprøve først ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
denunge skrev, for 10 minutter siden:

kan desværre ikke lige stikke af i 3 dage det næste lange stykke tid,

Men så nøjes med at tage til Hamburg, hvor du kan få ligeså gode oplevelser - og endda til færre penge, da du sparer en lang køretur + evt. overnatning mv. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Men så nøjes med at tage til Hamburg, hvor du kan få ligeså gode oplevelser - og endda til færre penge, da du sparer en lang køretur + evt. overnatning mv. :P

Kan godt ske man spare lidt euro på entréen og lidt kørte km. Ved at tage til Hamburg. Men oplevelsen er heller ikke lige så god. Klubben i Münster er meget bedre end F L. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, 1 time siden:

Kan godt ske man spare lidt euro på entréen og lidt kørte km. Ved at tage til Hamburg. Men oplevelsen er heller ikke lige så god. Klubben i Münster er meget bedre end F L. 

Så vidt jeg er orienteret - har du vist aldrig været i Fantasy Lounge 8-)

Klubben i Münster er måske bedre - entreen også noget højere - men pigerne på Fantasy er gennemgående yngre og flottere og jeg har fået mere og bedre sex der, end de fleste drømmer om 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En lille opdatering om klubben i Münster. Siden jeg var der sidst - sidste gang ligger tilbage i 2015 - så er der blevet omrokeret lidt i bygningen. Buffeten er nu i stueetagen. Rygerummet findes i en glastilbygning til baren. Der er kun 3 brusere i baderummet, og når der er knald på, så må man stå og vente på hinanden. I øvrigt, da jeg var der i dag, var skydedørene væk til den midterste brusekabine, og det resulterede i, at man kun havde gang i to af dem. Jeg fik ikke helt overblik over antallet af værelser til sex, men jeg vil mene, at der er omkring 6 stykker. Et enkelt rum er ved at blive renoveret, så jeg tror, at de når op på 7 værelser. Indgangspartiet er også blevet en smule smartere siden sidst. Priserne er nu ændret til 100 euro for 3 timer, 150 for 6 timer og 200 for hele dagen. I dag var der mange piger og ikke så mange mænd i starten, men i løbet af dagen kom det vrimlende med mænd, men der var rigeligt med flotte piger at vælge mellem. Jeg fik bl.a. fornøjelsen af at have sex med spanske Janette, tyrkiske Cindy, Casandra, Evelin og Arabela samt nogle af de ny piger uden ansigt på hjemmesiden. I alt var der nok omkring 15 piger i dag, men jeg kunne ikke holde til mere end 9.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Dani skrev, 1 time siden:

En lille opdatering om klubben i Münster. Siden jeg var der sidst - sidste gang ligger tilbage i 2015 - så er der blevet omrokeret lidt i bygningen. Buffeten er nu i stueetagen. Rygerummet findes i en glastilbygning til baren. Der er kun 3 brusere i baderummet, og når der er knald på, så må man stå og vente på hinanden. I øvrigt, da jeg var der i dag, var skydedørene væk til den midterste brusekabine, og det resulterede i, at man kun havde gang i to af dem. Jeg fik ikke helt overblik over antallet af værelser til sex, men jeg vil mene, at der er omkring 6 stykker. Et enkelt rum er ved at blive renoveret, så jeg tror, at de når op på 7 værelser. Indgangspartiet er også blevet en smule smartere siden sidst. Priserne er nu ændret til 100 euro for 3 timer, 150 for 6 timer og 200 for hele dagen. I dag var der mange piger og ikke så mange mænd i starten, men i løbet af dagen kom det vrimlende med mænd, men der var rigeligt med flotte piger at vælge mellem. Jeg fik bl.a. fornøjelsen af at have sex med spanske Janette, tyrkiske Cindy, Casandra, Evelin og Arabela samt nogle af de ny piger uden ansigt på hjemmesiden. I alt var der nok omkring 15 piger i dag, men jeg kunne ikke holde til mere end 9.

Da jeg var der sidst var de i gang med at bygge værelser om oven på. Bar damen fortalte at planen var at 2 af rummene neden under blev lavet om til køkken og spise plads. Og at 2 af rummene oven på blev delt så der bliver 6 eller 7 rum ovenpå og et rum neden under. Det gamle rygerum er også lavet om til knalderum. Sengene i de nye rum er meget bedre end dem i de gamle rum:-D

Så prisstgningen er blandt andet gået til at lave om i klubben. Håber at de forsætter med at renover. Sauna og badefaciliteter kunde godt blive bedre. Men det er dog stadig en fin klub og selv om den ligger i den dyre ende så er den pengene værd. Grundet deres team af dejlige piger. 

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 58 minutter siden:

Da jeg var der sidst var de i gang med at bygge værelser om oven på. Bar damen fortalte at planen var at 2 af rummene neden under blev lavet om til køkken og spise plads. Og at 2 af rummene oven på blev delt så der bliver 6 eller 7 rum ovenpå og et rum neden under. Det gamle rygerum er også lavet om til knalderum. Sengene i de nye rum er meget bedre end dem i de gamle rum:-D

Så prisstgningen er blandt andet gået til at lave om i klubben. Håber at de forsætter med at renover. Sauna og badefaciliteter kunde godt blive bedre. Men det er dog stadig en fin klub og selv om den ligger i den dyre ende så er den pengene værd. Grundet deres team af dejlige piger. 

Den nye spiseplads er meget bedre end den gamle. Rummet er lyst og venligt, og tidligere skulle man døje med røggener, når man stod i buffeten, men det skal man altså ikke længere. Saunaen er noget nær den mindste sauna, som jeg har siddet i, og jeg undrer mig meget over at badefaciliteterne skal være så dårlige i Münster, men klubben er blevet bedre end før, og så synes jeg, at den er meget hyggeligere end i Bochum og Dortmund.

Mht. sengene så er det lidt sjovt, at nogle er høje og andre er lave, men det giver jo bare lidt krydderi til stillingsmuligheder. Jeg fik slæbt et par af pigerne ud på kanten til en høj seng, hvor jeg fint kunne knalde dem, mens de lå med benene i vejret. En af dem ville så have en omgang doggy, mens jeg stod der på gulvet, men det var komplet umuligt, når sengen var meget høj, og jeg altså ikke var 3 meter høj:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Dani skrev, for 24 minutter siden:

Den nye spiseplads er meget bedre end den gamle. Rummet er lyst og venligt, og tidligere skulle man døje med røggener, når man stod i buffeten, men det skal man altså ikke længere. Saunaen er noget nær den mindste sauna, som jeg har siddet i, og jeg undrer mig meget over at badefaciliteterne skal være så dårlige i Münster, men klubben er blevet bedre end før, og så synes jeg, at den er meget hyggeligere end i Bochum og Dortmund.

Mht. sengene så er det lidt sjovt, at nogle er høje og andre er lave, men det giver jo bare lidt krydderi til stillingsmuligheder. Jeg fik slæbt et par af pigerne ud på kanten til en høj seng, hvor jeg fint kunne knalde dem, mens de lå med benene i vejret. En af dem ville så have en omgang doggy, mens jeg stod der på gulvet, men det var komplet umuligt, når sengen var meget høj, og jeg altså ikke var 3 meter høj:-D

Jeg er helt sikkert tilhænger af de høje senge. Og hvis pigen ikke er for høj/stor kan man godt få en doggy til at lykkes i sådan en seng. Taler af erfaring. :-D

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...