Hop til indhold

Recommended Posts

Så vil jeg lige bidrage med en beretning fra mit møde med Domina Sara i Århus i sidste uge. Det korte af det lange er at jeg sidder tilbage med en hmmm-oplevelse. Ikke helt skidt, men heller ikke helt godt. Jeg har besøgt hende en gang eller to før og haft lidt den samme oplevelse, men ville give hende en chance igen... Ikke mindst fordi jeg selv trængte til en tur.

Efter diverse skriverier, hvor jeg troede vi sådan nogenlunde havde aftalt forløbet og indholdet, fik jeg udleveret en adresse i det centrale Århus. Der kom så en besked lidt tid efter om at det var en anden adresse - stadig i det centrale Århus. Denne troppede jeg op på, og ringede som aftalt da jeg fremme. Her fik jeg så en tredje adresse, der dog var i samme gade, som jeg allerede stod på, blot et andet nr. Hmm, en lettere irritation havde meldt sig. Jeg nåede frem til den endelige adresse og måtte så ringe endnu et par gange, inden døren blev låst op.

Jeg indfandt mig i lejligheden - en ganske alm. lille privat lejlighed i en ældre beboelsesejendom i det centrale Århus. Bevares, Sara er i sig selv en køn kvinde, men, men men... Koncentrationen er ikke dominerende iunder legen. Trods skriverier om mine forventninger til legen, som jeg ikke vil gå i detaljer med, blev indholdet ret anderledes...bl.a. blev jeg fikseret i plast-folie; noget jeg ikke havde ytret ønske om...men som jeg så alligevel indvilligede i. Hun starter sådan set også fint op med en lille snak, hvor vi lige taler os ind på hinanden, men hun er svær at forstå. Hendes engelske er meget spansk-præget.... Dertil kommer så adskillige forstyrrelser i form af en telefon, der skal tales i flere gange undr seancen og en veninde (slavepige?) der dukker op og også skal tales med....og som bliveri rummet lige ved siden af. Jeg har egentlig ikke noget imod tilskuere til en leg, men jeg sidder med en fornemmelse af at det er ukoncentreret og ufokuseret fra Sara's side. Akkurat som sidst.

Prismæssigt er det sådan set i orden. vi havde aftalt 1200,- for en halv time, men da jeg kom ned på gaden igen var der gået en hel. Det er så ok... Men, men... Hmmm..selvom Sara er sød nok og har visse kompetencer, tror jeg nok jeg har besøgt hende for sidste gang. Det er for rodet og ukoncentreret efter min smag.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er egenlig enig med dig, hmmm har ikke så meget at sige til det...

 

Sidste gang jeg var ved hende var en hel dag, vi havde aftalt at der skulle komme andre slaver op af dagen, men der kom aldrig nogen... ret øv oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det var en rigtig god og sober anmeldelse Erotiker. Tak for den :)
Det er svært med de her middel-oplevelser. Jeg tror mange undlader at fortælle om dem og holder sig til det gode og dårlige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret meget på linje med "Erotiker" her. Jeg havde samme noget akavede oplevelse.

Een ting var at seancen fandt sted i en privat lejlighed, hvor naboerne helt tydelig ikke måtte vide hvad der foregik (måske var stedet fundet gennem AirBnB og udlejet af en totalt uvidende ejer, hvad ved jeg?) noget andet var, at det eneste mulige legested derfor var soveværelset - som hverken var specielt stemningsfuldt eller på nogen måde udstyret til formålet.

Sara brugte rigtig lang tid på at fortælle mig at hun var ligeglad med mine penge og ville beholde mig til evig tid (hvilket virkede meget kunstigt og ret anstrengende til sidst) og hendes medbragte slavepige (som var utrolig køn, sød og berøringsvillig) gik til og fra ligesom Sara selv - nogen gange i køkkenet (for at spise?) andre gange for at tale i telefon eller lytte ved hoveddøren / kigge ud af vinduet.

Det var alt i alt temmelig stressende og tog fokus fra det, der burde være i centrum: Vores fælles leg. Og jeg endte med en meget flad fornemmelse til sidst. 

Sara er utvivlsomt dygtig, og på den rigtige location tror jeg hun er det hele værd - nu blev det bare en kedelig og kikset oplevelse som også kunne mærkes på tegnebogen. Uprofessionelt og dårligt, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

Ja det lyder ret trist men hvad legede i blev du bundet legede i med sexlegeetøj legede du med den slavepige og kælede de 2 kvinder med hinanden var de nøgne eller hvad havde de isåfald på og fik du udløsning / orgasme og gjorde de 2 det også rart at vide

men  tak for din beretning 

venlig hilsen Erikson

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

ja selfølgelig der er meget spændende område og orgasme det skal man da have ligemeget hvad man leger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

skal du være smagsdommer og hvem der vil og skal have orgasme det skal man selfølgelig da have alle parter i en sexlege oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, 1 time siden:

skal du være smagsdommer og hvem der vil og skal have orgasme det skal man selfølgelig da have alle parter i en sexlege oplevelse

Jeg læser det som om, at det er dig der gør dig til smagsdommer og hun retter dig... ? 
Jeg mener heller ikke at en sexoplevelse ALTID skal indebære orgasme for alle, men du behøves vel ikke skrive det, i samtlige tråde?

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 2 timer siden:

skal du være smagsdommer og hvem der vil og skal have orgasme det skal man selfølgelig da have alle parter i en sexlege oplevelse

Øh, nej... man skal da ikke have orgasme hver gang man har sex. Orgasme er en dejlig ting, men jeg da da nogle gange sex uden at få orgasme og nyder stadig sex'en.
Det kan godt være at du syntes man SKAL have orgasme hver gang, men det tror jeg der er mange der ikke mener.

Jeg kan godt forestille mig at du ikke er så gammel i de mange indlæg du skriver, og du fremstår ikke som en der har så stor erfaring med sex.
Sex kan være så meget mere end orgasme.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
AalborgLook skrev, for 52 minutter siden:

Øh, nej... man skal da ikke have orgasme hver gang man har sex. Orgasme er en dejlig ting, men jeg da da nogle gange sex uden at få orgasme og nyder stadig sex'en.
Det kan godt være at du syntes man SKAL have orgasme hver gang, men det tror jeg der er mange der ikke mener.

Jeg kan godt forestille mig at du ikke er så gammel i de mange indlæg du skriver, og du fremstår ikke som en der har så stor erfaring med sex.
Sex kan være så meget mere end orgasme.

hvad fanden bilder du dig ind jeg er mere mode nog erfaring en dig vil jeg mere jeg er 58 år og har prøvet en del her i livet så luk den snak nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 4 minutter siden:

hvad fanden bilder du dig ind jeg er mere mode nog erfaring en dig vil jeg mere jeg er 58 år og har prøvet en del her i livet så luk den snak nu

Du fremstår stadig meget umoden, så fortsæt du bare med at blamere dig. 

Husk at spørge om dominaerne får orgasme og om de får slikket fisse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

Selfølgelig giver jeg de dominaer jeg har leget med orgasme og jeg får det også sådan skal det sku være man betaler jo  dyrt for at lege med dem også hvis det er mere alm sexlege

Så lukker vi den her fra  Godnat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43
Erikson skrev, for 16 timer siden:

hvad fanden bilder du dig ind jeg er mere mode nog erfaring en dig vil jeg mere jeg er 58 år og har prøvet en del her i livet så luk den snak nu

Du lydrEr ikke som en på 58 år... ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 timer siden:

Hahah, der er ved Gud heller ikke noget der kan tænde en kvinde så meget, som sådan en indstilling. 

Du har fat i den lange ende! :D

 

ja jeg tænker da på kvinden er ikke mandchauvinist alle skal havve orgasme det er det vi higer efter der giver os lykke ikke hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Claire skrev, for 19 timer siden:

Jeg læser det som om, at det er dig der gør dig til smagsdommer og hun retter dig... ? 
Jeg mener heller ikke at en sexoplevelse ALTID skal indebære orgasme for alle, men du behøves vel ikke skrive det, i samtlige tråde?

nu holder du op jeg hr lov til at forsvarre mig at du ike vil ha orgasme er dit problem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 38 minutter siden:

ja jeg tænker da på kvinden er ikke mandchauvinist alle skal havve orgasme det er det vi higer efter der giver os lykke ikke hihi

"There are so much more to life then a fucking orgasme..." 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

bla bla hvad er d en fed oplevelse for dig siden du skal blive ved med at nedgøre mig og mine synspunkter Aalborg mand ligesom mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smag og behag er heldigvis forskellige. Jeg har selv haft en række supergode og frække møder med Sara, både, hvor hun har været alene og sammen med hendes tidligere slavepige. Dette er ikke ment som et forsvar for Sara, men blot min personlige oplevelse med hende. Jeg kommer i hvert fald gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, den ‎05‎-‎11‎-‎2016 at 15:44:

Smag og behag er heldigvis forskellige. Jeg har selv haft en række supergode og frække møder med Sara, både, hvor hun har været alene og sammen med hendes tidligere slavepige. Dette er ikke ment som et forsvar for Sara, men blot min personlige oplevelse med hende. Jeg kommer i hvert fald gerne igen.

Har skrevet til hende og forsøgt at lokke hende til DK, men intet svar. Måske hun hygger sig fint i Spanien?

Men jeg tilslutter mig det positive, jo hun kan godt virke lidt forvirret nogle gange - men vi har da haft nogle fede medical seancer sammen - og med slavetøserne også... til en fair pris - orker ikke altid at sende 2500 af sted for en times leg, når jeg kan få en god oplevelse for det halve.

Har heldigvis en privat Domina jeg er ved at lære op i medical bondage m.m. :-)

/MF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...