Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft flere annoncer i eb.dk. Ankommer til et nyere hus med fine badefaciliteter i vamdrup på en øde markvej. Hvis man kender de 2 nabogårde er det selvfølgelig træls, ellers er det total diskret.

Bestilte 1 times oliemassage til 300. Flot thai der hedder noget i retning af Mona. Hun kan ikke finde ud af at massere, det er også i en seng og ikke briks, så efter lidt ligegyldig oliemassage på ryg bliver jeg vendt om. Lidt pirring af de intime dele og det obligatoriske spørgsmål. Valgte hj. til 600 ialt, som blev frækt udført. 

Jeg var ude i bilen igen efter 45 min. Incl. mit bad. Man skal ikke komme der for massagens skyld, men flot, fræk pige jeg tror tilbyder det meste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jens35 skrev, den 19/4/2016 at 05:54:

Har haft flere annoncer i eb.dk. Ankommer til et nyere hus med fine badefaciliteter i vamdrup på en øde markvej. Hvis man kender de 2 nabogårde er det selvfølgelig træls, ellers er det total diskret.

Bestilte 1 times oliemassage til 300. Flot thai der hedder noget i retning af Mona. Hun kan ikke finde ud af at massere, det er også i en seng og ikke briks, så efter lidt ligegyldig oliemassage på ryg bliver jeg vendt om. Lidt pirring af de intime dele og det obligatoriske spørgsmål. Valgte hj. til 600 ialt, som blev frækt udført. 

Jeg var ude i bilen igen efter 45 min. Incl. mit bad. Man skal ikke komme der for massagens skyld, men flot, fræk pige jeg tror tilbyder det meste.

Jens, jeg kan se at klinikken ikke står på Organdonar fine  Thailiste Vest. Nu du har alle oplysningerne, kan du så ikke få den oprettet der, så andre også kan få fornøjelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, oplysninger er her.. Adressen må de selv oplyse, men det er lige uden for vamdrup. Tror kun de har åbent weekend, men hold øje med deres annoncer på eb.dk

KOLDING/ VAMDRUPNYT EROTISK
massage. Smukke piger. Døgnåbent.

5273 9303

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...