Hop til indhold
pedersen86

Nyt i Prag?

Recommended Posts

Kære alle sammen.

 

Jeg rejser en del med mit arbejde, og benytter af og til, dette til at møde lidt andre skønheder end dem vi har i DK.

Jeg har været en del gange i Prag. Her har jeg primært været på, de 2 showparks, AAA, SweetParadise, Darlings, K5, Privat Lolitas og TopPrivat.

Jeg er ret ærgerlig over, at Best privat og Privat Office lukkede.

 

 Mit spørgsmål er så, er der nogle anbefalinger på noget jeg har overset, eller noget nyt jeg burde prøve?

Jeg kan ret godt lide konceptet fra AAA, SP og K5 hvor man har mulighed for, at opbygge lidt Kemi inden.

 

 Hvad med Darligs, kan se man kan hyre en "Værtinde" på forhånd, nogen der har erfaringer med det, og hvad det vil sige/indebære.

Håber der er nogen,, der har lyst til at bidrage med inspiration/indspark.:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er  Best privat  lukket ? :o  de havde nogle søde og flotte piger...

Jeg har været en del på Darlings, det var god atmosfære og man kan aftale med pigerne om at tage ovenpå for at hygge. Nogle piger danser kun, så det skal aftale med pigerne hvad de er til. Jeg plejer bare at komme og møde pigerne som er tilstede, jeg booker ikke i forvejen, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...