Hop til indhold

Julie - studine - på hotel i København

Featured Replies

Skrevet

Var i byen og liderlig.

Havde set Julies annonce før, men nu ringede jeg og fik en tid 20 minuter senere.

https://annoncelight.dk/showad/205134

Hun var på et hotel nær Hovedbanegården og der var ingen problemer at komme ind og forbi receptionen.

Julie påstår at hun er studine og at hun gør det for suppler hemdes SU. Hun fortalte relativ meget privat, dvs. det var nok en lidt mere amatøragtig end hos professionelle. 

Hun kyssede, dog ikke med tunge. Men der var alligevel meger nærvær og jeg havde dog en fornemmelse at hun kunne lide vores leg. Bollede hende både missionar og doggy. Især den øgekontakt i missionar var dejligt, benene over skulder og intenst knepperi. 

I runde to fik jeg blow uden gummi, måtte virkelig passe på, ikke at sprøjte i hendes mund som hun heller ikke vil have. Fortalte hun mig meget sent og der var det næsten gået galt :-).

Godt muligt at jeg kommer igen.

Være sødt ved hende og behandler hende godt.

Skrevet
pigernesven skrev, den 4/18/2016 at 01:37:

I runde to fik jeg blow uden gummi

Irriterende at enten du eller hende lyver ...

Skrevet
KnaldeBriks skrev, for 34 minutter siden:

Tror såmænd ikke at der er nogen der "lyver" - kan godt se hun reklamerer for ALT med gummi, men jeg har da også oplevet at det ikke altid holder, hvis man "Går flere omgange" - selvom hendes intentioner er ALT med gummi..

meget kan ske, i kampens hede ;-)

Skrevet

Her min anmeldelse af hende da hun hed Sasja

EPO

Skrevet
KnaldeBriks skrev, den Wednesday, April 20, 2016 at 18:20:

Hvad skulle jeg få ud af det? 

Jeg fik først med og så uden. 

Hendes ansigt er ok, gennemsnitlig.

Men det er alt smag og behag.

Skrevet
pigernesven skrev, Lige nu:

Hvad skulle jeg få ud af det? 

Jeg fik først med og så uden. 

Det var min logiske side der blot konkluderede at både dit og hendes udsagn ikke begge kunne være sande. Set i bakspejlet kan jeg se at min kommentar kunne ses som både spydig og anklagende, hvilket ikke var hensigten. Tak for din anmeldelse :)

Skrevet

Jeg tager det ikke personligt. Nogle gange er folk bare hurtig på aftrykkeren.

Skrevet

Mange piger skriver alt med gummi. Sen hvis der er kemi kan det gives superfransk uden gummi. Antagligen for at de vil kunna välja selve vilka kunder de gir sf til.

Jag har selv får sf (riktig dyb, våd, helt uden gummi) på både Seduction Girls o Pussy Galores, fast det ikke finnes på menyn.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.