Hop til indhold
Black mann

Mora thai massage Vejle

Recommended Posts

Guest knaldehunden
Black mann skrev, for 13 minutter siden:

Hej skal snart til Vejle, er mora thai massage et besøg værd,  mange skriver godt,  andre mindre godt, 

Der er mange muligheder i Vejle Mora er nok ikke det bedste efter min mening, Prøv at tjekke pigerne på Vesterbrogade 29 de er unge og smukke, men helt klart dit valg, Mora selv er da også en pæn pige .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Energy skrev, for 2 minutter siden:

Syntes mora er super. Har dog kun været der en gang og kun alm massage. Men lækker og sød pige

Ja sådan er det jo smag og behag er forskelligt, men hun har sgu en OK krop 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak,  har været på Vesterbrogade 29 for et halvt år siden lidt for unge,  og ejer ikke min smag,  vil moden velholdt thai,  pris og kvalitet hænger sammen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Black mann skrev, 1 time siden:

Tak,  har været på Vesterbrogade 29 for et halvt år siden lidt for unge,  og ejer ikke min smag,  vil moden velholdt thai,  pris og kvalitet hænger sammen 

Jamen hvis du er sikker på at du ville besøge Mora, hvad spørger du så Forum for ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er til en voksen, sensuel kvinde med en krop, som enhver 17 årig vil misunde hende, så er du på rette spor hos Mora.

Om hun ansigtsmæssigt er smuk eller ej, afgøres af de øjne, der betragter hende, men grim er hun helt sikker ikke.

Og så snakker Sirinya, som hun hedder, perfekt og accentfri dansk, som jo ikke gør oplevelsen ringere. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 7 timer siden:

Kan du få FP med hende

Hvis hun er single så kan du ellers giver hun kun HJ.

Første gang jeg var der fik jeg massage af hende og afslutning af en ung assistent (som var nede i byen da jeg kom). Da jeg så hørte hun var blevet single ville jeg prøve den fulde pakke med hende selv ... jeg ved så ikke om hun stadig er single ...

Begge mine anmeldelser af stedet, og mange andre, kan findes ved at bruge søgefunktionen herinde. Hun kører med de høje 'standardpriser' på 1.500,- for FP.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...