Guest Alkoholikeren Skrevet 18. April, 2016 jeg er ikke en ørn til IT, er de ren der kan oplyse mig, pædagogisk, hvordan jeg laver en signatur i min profil? PFT Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1140 Skrevet 18. April, 2016 Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: jeg er ikke en ørn til IT, er de ren der kan oplyse mig, pædagogisk, hvordan jeg laver en signatur i min profil? PFT Alko Test Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1140 Skrevet 18. April, 2016 (edited) Som du ser lyckades jag tillfoga " IT support till Alkoholikern" som signatur. 1. Vänsterklicka en gang på ditt username längs uppe i högra hörnet så att en "drop down liste" kommer fram. 2.Valg kontoinndstillinger 3. Då kommer 5 alternativ - Oversigt, E-mail, Password, Signatur, Slet min bruger - Välj signatur 4. Klicka i "Vis signatur" så att den blir grön. 5. Skriv din signaturtext 6. Tryck "GEM" Klart! Loppan Redigeret 18. April, 2016 af Loppan 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. April, 2016 Tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1140 Skrevet 19. April, 2016 Alkoholikeren skrev, for 12 timer siden: Tak for hjælpen Hmmmmm.....jag ser ingen signatur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. April, 2016 Hejsen Loppan, jag har just lagt signatur inn på min profil, igen tack for hjælpan Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg