Hop til indhold
cuddler

Bispebjerg er blevet nemmere at bruge.

Recommended Posts

Hvem af os har kunnet gennemføre "The Walk of Shame" på Bispebjerg uden at kikke rundt i det skjulte for at se, hvem der nu har set os?  Jeg mødte engang min datters bedste veninde derinde.  Piiinligt!  Ingen af os gav tegn på, at vi kendte den anden.

Så håbede jeg på, at deres nye tidsbestillingssystem ville løse problemet.  Jeg fik nr. 18. Så blev der kaldt nr. 16.  Fedt, kun 2 andre før mig! Men nej, der blev kaldt 81, 76, 13, 66... Senere forklarede sygeplejerskeren mig, at nummeret bare var en erstatning for navnet, fordi de ikke ville kalde navnet op på højttalerne.  Rækkefølgen laver de hele tiden om på efter behov, ligesom på skadestuen. Så det gik immervæk 5 kvarter før jeg blev kaldt, selvom der står på hjemmesiden at det skulle være maks en time. Men hvis man var kommet som dropin skulle man vente 7 timer, sagde hun. 

Så i det henseende er det nok bliver bedre, men ikke så meget, som man skulle håbe.  

Den helt store forbedring er at man nu kan få alle svarene telefonisk, så man ikke behøver møde op to gange hvis de er negative. Og ja det gælder også HIV, selvom der står andet på hjemmesiden. For det startede først i dag, sagde hun, og de har ikke fået rettet op på hjemmesiden endnu.

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

The walk of shame på Bispebjerg... Det må du lige forklare nærmere ?

mh.

klodshans - der ikke kommer så meget ud !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke nogen walk of shame, my  friend, better be safe than sorry, alle som kommer og bliver testet her er levende beviser for at man har dyrket sex :) 

Jeg har adskillige gange mødt bekende, fra swingerkredse, GB mv. det er kun hyggeligt i en ellers stille og alvorlig atmosfære i venteværelset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuddler skrev, for 4 timer siden:

Men hvis man var kommet som dropin skulle man vente 7 timer, sagde hun.

Det er ikke så underligt, at det er mange år siden man har været forbi. Sikken en masse velfærd man får for sine skattekroner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 25 minutter siden:

Det er ikke så underligt, at det er mange år siden man har været forbi. Sikken en masse velfærd man får for sine skattekroner.

Jeg har aldrig ventet i 7 timer, men 3-4 timer har jeg ventet. 

Hvem er det som misbruger skattekronerne ? Folk skal passe bedre på sig selv så de ikke blive syge, for mange lider af "velfærdsygsomme", som kommer af for lidt motion, spise for meget og usundt, rygere, osv...  Jeg prøver at leve sundt, afstresse (FKK :)), dyrke motion. Målet er at holde mig sund og rask så jeg kan knalde længere og leve længere. Ja det er god en motivation ikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Har været på en lignende klinik på OUH i Odense. Jeg synes ikke, at der var noget "walk of shame" over det. Samtidig kom jeg ind efter 15 minutters ventetid - helt uden tidsbestilling. Jeg ved ikke om det er sådan altid...der sad ikke mange og ventede....men lyder godt nok vildt, at man skal vente så lang tid på Bispebjerg.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 19 timer siden:

The walk of shame på Bispebjerg... Det må du lige forklare nærmere ?

At møde op på Veneriaklinikken.

Nille skrev, for 17 timer siden:

Det er ikke nogen walk of shame,

Principielt enig. Men hvis man er godt gift og ikke i åbent forhold, kan det nu alligevel være derhenad. I sagens natur ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

De mange timer man skulle vente var kun hvis man valgte at dukke op uanmeldt. Det gør vist de allerfærreste nu.  Som sagt skriver de på hjemmesiden at man vil normalt komme til inden for en time hvis man har fået en tid.

Intet skamfuldt at man har dyrket sex nej. Men lidt skamfuldt at man har dyrket usikker sex uden for et fast forhold, og det burde det også være!  Alligevel lidt pinligt på tværs af generationerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, 1 time siden:

Så skal man bare lade være med at bolle uden om !

Moralisme forholder sig netop til skam ved at skammen opstår når moralske regler brydes. Dit svar er derfor meningstomt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Moralisme forholder sig netop til skam ved at skammen opstår når moralske regler brydes. Dit svar er derfor meningstomt. 

Det er triple-moral at skamme sig og bliver ved med at gøre noget man ved er forkert, men pikhovedet bestemmer jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, Lige nu:

Det er triple-moral at skamme sig og bliver ved med at gøre noget man ved er forkert, 

Det er menneskeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 19 timer siden:

Dårlig undskyldning, prøv at sige det til konen.

Giv mig hendes nummer, så skal jeg ringe ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 1 minut siden:

Det er din kone jeg hentyder til :lol:

Det kan du umuligt - jeg har ikke nogen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...