Hop til indhold
22 cm and thick

Odense Sexy Veronica

Recommended Posts

Hallo folkens!

Så kom lysten over mig igen og jeg drog mod Odense. Denne gang for at kigge lidt nærmere på Veronica. https://annoncelight.dk/showad/205433 Og ja, jeg er også en af dem der ser med fingrene. :-P
Vel ankommet til hendes lejlighed bestilte jeg 15 min til 600 kr. Fik en hurtig skyller og så ind og hygge.
Veronica er en MEGET slank pige med MEGET små bryster - tæt på at være FOR små efter min smag - men her er vi jo så forskellige. Om det er hende på billederne? Ahhh sgu svært at sige. Hvis det er så er billederne nogen år gamle og BH'en fyldt ud med vat. Men det man ser på billederne og det man får i virkeligheden er ikke milevidt fra hinanden, så reelt fint nok.
Lagde mig på sengen og hun bogstaveligt talt lagde sig oven på mig og begyndte at gnubbe sin krop mod min og ikke mindst mod min pik der sjovt nok begyndte at vokse. Ville tage hendes BH af, men det måtte jeg ikke??? Hun tog den så selv af og smed trusserne. Lagde sig ned mellem mine ben og rullede gummi på og begyndte at sutte. Kiggede på mig og sagde hun liiige ville finde et kondom der var lidt større. Som sagt så gjort og fortsatte med at sutte. Og DET er hun fandeme godt til. Virkelig god... Efter at hun havde suttet den godt og grundigt fik jeg lillemanden i hul og vi knaldede det bedste vi havde lært. Hun stønnede virkeligt højlydt og legede med sin klit. Tror rent faktisk at hun kunne lide det og kunne mærke hun blev våd, så helt fake var det ikke.
Det eneste der overdøvede hendes stønnen var sengens knirken - ahhh det kunne jeg have været foruden. :-(
Vel overstået fik jeg en hurtig skyller, tøjet på og sagde pænt farvel.
Alt i alt en virkelig god oplevelse med en rigtig sød kvinde. Det er absolut ikke sidste gang jeg besøger hende. Men næste gang tror jeg det kun skal være fransk, for det er hun virkelig god til.
Hun er her kun indtil onsdag, men regnede med at være tilbage engang i maj igen. Så når I hende ikke denne gang for I chancen senere. Hun er absolut et besøg værd.

Øv øv øv nu blev jeg liderlig igen og trænger til:

FISSE!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 22. Håber du vil hjælpe mig med at finde ud af om hun kunne være målet for mit næste besøg. Hvor høj er hun? Har hun piercinger/tatoos? Og hvor i Odense er det ( bare gaden) - det plejer at være i orden mht reglementet her på siden. Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Stein

Højde? Hmmm den slags er jeg ikke god til, men da jeg så hende tænkte jeg hverken årh hun er lille eller hold da op hun er høj, så måske små 170 cm - vil jeg tro. Tattoos og piercinger  havde hun vist ikke noget af. Gaden? Skal vi sige noget der ligner Nyborgvej, så har jeg vist ikke sagt for meget.

Go' tur til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøg Veronica endnu engang :)

Det er jo ikke første gang, så måske burde jeg ikke anmelde, men jeg er bare så vildt glad for mig selv og min Pik, når jeg har været på besøg ved hende :)

Jeg kan se at folk er lidt i tvivl om det virkelig er hendes billeder, men det er det altså. Jeg har haft rigeligt tid til at studere hende MEGET tæt på. Hendes hår skifter længde ind imellem, måske er det det der snyder jer andre.

Men, jeg bliver modtaget med en dejlig krammer, hun kender mig og ved jeg kan li at kæle og nusse og vi er jo forlængst kommet over den nervøsitet der kan være første gang man møder hinanden :P

Jeg får betalt hende for 30 min med kys, 1100kr. Lidt dyrt måske, men jeg ved jo at service er i top, desuden kan jeg ikke lyve mig fra at tænde mere end gennemsnitligt på hende.

Vi starter med lidt stille snaven, ikke for vådt, som hun lader glide over i kyssen ned over mit bryst og mave, mens hun roligt falder på knæ :)

Hun begynder med at nusse og slikke bollerne meget, meget blidt og forsigtigt. Det er så dejligt det næsten ikke er til at holde ud. Efter lidt tid begynder hun på skaft og hoved. Det er vådt og varmt og så silkeblødt man kan forstille sig. Ingen vilde ryk i stangen, ingen tricks med undersug eller andre ting der skal få dig til at komme hurtigt. Det her er ren nydelse og så blidt at det kan fortsætte meget længe.

Men vi må videre, så jeg får et kondom på, hun lægger sig med sin dejlige numse strittende op i luften, jeg hopper op og begynder stille og roligt at køre løs. Hun er dejligt vådt og fint stram og det er supersvært ikke bare at komme lynhurtigt....

Så jeg trækker mig ud og beder om at skifte stilling, bare for lige at få tid til at få ro i kæppen igen :P

Vi skifter til missionær, hvilket foregår med begge hendes ben oppe om mine skuldre, hun er virkelig smidig og kan vride og vende sig i alle mulige stillinger :)  

Her kan jeg nyde at pumpe stille og rolig løs, ind imellem lige nå et par kys, men til sidst må jeg bare overgive mig  :P

Jeg ved godt at vi alle er forskellige, men jeg synes virkelig at Veronica leverer sex i topklasse, med indlevelse og en forståelse at at få en mand til at nyde sig selv og sin Pik. 

Vi kysser pænt farvel, jeg kommer helt sikkert igen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...