Hop til indhold
peter j

I himlen på sdr. boulevard 114

Recommended Posts

så,første kommentar/anmeldelse...Var forbi  sønder boulevard 114  idag.  Har hørt de har fået en ny ejer den er god nok, der var 4 flotte piger i huset. Valgte  Liza da hun er en af de lækreste med flotte ben.  Da vi kom på værelset var der hyggeligt stemning selvom værelset var lidt gammelt men det var lidt svært og fokuser sig på andet end hende Liza med hendes fantastisk og hun da med på alt det sjov og har humor med sig.  Det var fantastiske tur i himlen på sdr. boulevard 114 bliver sku ikke skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter j skrev, for 37 minutter siden:

så,første kommentar/anmeldelse...Var forbi  sønder boulevard 114  idag.  Har hørt de har fået en ny ejer den er god nok, der var 4 flotte piger i huset. Valgte  Liza da hun er en af de lækreste med flotte ben.  Da vi kom på værelset var der hyggeligt stemning selvom værelset var lidt gammelt men det var lidt svært og fokuser sig på andet end hende Liza med hendes fantastisk og hun da med på alt det sjov og har humor med sig.  Det var fantastiske tur i himlen på sdr. boulevard 114 bliver sku ikke skuffet.

Hej Peter. Lyder jo dejligt. Hvad gav du for sådan en halv eller hel time?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas nu på hr. Stein, Sankt Peter er ikke kommet ned fra himlen endnu, !!

Døren var lukket, med det liv han fører, kommer hverken han eller vi andre fra Eroguide ind i himlen!!!

Hvis jeg spørger min kone, nej du kommer ikke ind, du har syndet...

Nå ja nu flyttede jeg lige himlen til et lille hjem,  hvis  fruen vidste osv. Var døren låst.....!!!

sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 43 minutter siden:

Pas nu på hr. Stein, Sankt Peter er ikke kommet ned fra himlen endnu, !!

Døren var lukket, med det liv han fører, kommer hverken han eller vi andre fra Eroguide ind i himlen!!!

Hvis jeg spørger min kone, nej du kommer ikke ind, du har syndet...

Nå ja nu flyttede jeg lige himlen til et lille hjem,  hvis  fruen vidste osv. Var døren låst.....!!!

sexeren

Kære Sexer.

 

Tak for dit indlæg. Mit intellekt rækker desværre ikke til at forstå hvad du mener.

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...