Hop til indhold

Bedste steder på Vestsjælland?

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Håber i kan give ud af jeres erfaring, søger efter steder med lækker tøser med super massage og extra uden snyd og fusk(tid og det man bestiller);-)

Skal være rent og pænt. spiller altid med sikkerhed på.

Nogen erfaring med tøser hos:

NY LATINA Wellness I Holbæk Kvinden på billede ser sku lækker

Baan Nidtaya Thai Wellness

På forhånd mange tak.

Redigeret af Eventyr

Skrevet

Oppe i højre hjørne er en søgefunktion; brug den! Begge har været omtalt.

Skrevet
Eventyr skrev, for 53 minutter siden:

Hej 

Håber i kan give ud af jeres erfaring, søger efter steder med lækker tøser med super massage og extra uden snyd og fusk(tid og det man bestiller);-)

På forhånd mange tak.

Her er lidt på NY LATINA, men det er primært anmeldelser af May, dog også lidt om Nataly. Jeg har dog en fornemmelse af at May ikke længere arbejder på stedet. Nataly er pigen der IKKE viser sit ansigt i billedserien. Til orientering har jeg DESVÆRRE ikke nået at besøge stedet, men hvis May dukker op på et eller andet sted skal jeg se at komme afsted, Holbæk er lidt "out off reach" for mig

Og lidt mere her.....

Redigeret af dråben

Skrevet

Har søgt efter dem, syndes ikke jeg kunne finde noget om  "FANTASTIC NEW GIRL from VENEZUELA" måske jeg ikke søgte godt nok.

Men søgte osse efter andre Thai steder forslag?

Skrevet
Eventyr skrev, for 2 timer siden:

Hej 

På forhånd mange tak.

Hele det Vest Sjællandske område er ikke særligt rigt repræsenteret,så der kan godt være "langt mellem snapsene"

Skrevet

Vi skal da hjælpe hinanden - og har selv oplevet, at det nogle gange kan være svært/umuligt, at søge og finde det relevante. Hvis det skal være Thai, så kan jeg kun anbefale May, som jeg har skrevet om. Et (super) godt alternativ til Thai er Liv, som også giver (god) massage. Sikker på, at du kan aftale anden "pakke", hvis lysterne er anderledes

Baan... har jeg ikke været, men ser fremt til en anmeldelse :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.