Pjens 0 Skrevet 18. April, 2016 Hej tak for alle jeres gode indlæg:) tænkte om en af jer kunne hjælpe med anbefaling af thai hvor jeg kan få blow i kombination med at hun leger i min 2'er? takker peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 18. April, 2016 Besøg Emma hun er en pige med mange talenter! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. April, 2016 (edited) Brutus skrev, for 17 timer siden: Besøg Emma hun er en pige med mange talenter! Kunne huske at hun har været omtalt før, så jeg søgte lidt på hende og fandt følgende, og det skal så også lige med at det faktisk ikke er Emma, men en søster der omtales i tråden herunder Har du oplevet hende, Brutus??? Redigeret 19. April, 2016 af dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 19. April, 2016 Ja det har jeg. Og jeg kan ikke genkende oplevelsen med søsteren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. April, 2016 Brutus skrev, for 3 timer siden: Ja det har jeg. Og jeg kan ikke genkende oplevelsen med søsteren. Fint, så er Emma stadig i spil for mit vedkomne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg