Hop til indhold

En god idé at huske regnfrakken, hvis man skal til England

Featured Replies

Skrevet
sølvpapirshat skrev, for 5 timer siden:

Supergonoré spreder sig hastigt i England, men er også i vækst i Danmark.

"....Omkring 35.000 mennesker blev sidste år ramt af gonoré i England, hvor det er den næstmest typiske kønssygdom efter klamydia. I Danmark var tallet 1.260 - en stigning på 50 procent fra året før."

http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/sygdom/ECE3164407/potentielt-uhelbredelig-supergonor-spreder-sig-i-england/

England har altid været sorte og beskidte , det lægger simpelhen til dem.

Skrevet

Så selvom der er godt 62 mill. indbyggere, altså ca 10 X det danske befolkningstal er det rundt regnet 3 X så stor forekomst i England.

Skrevet
Bundstokken skrev, for 40 minutter siden:

Så selvom der er godt 62 mill. indbyggere, altså ca 10 X det danske befolkningstal er det rundt regnet 3 X så stor forekomst i England.

er der ikke et par brugere herinde der har nævnt at briternes - herunder britiske GPers - forhold til gummi er noget mere liberalt ?   hvis de har ret giver det jo helt sig selv hvorfor :)

Skrevet

Hvad er lige forskellen mellem gonore og upergonore?

Skrevet
Midtj skrev, for 4 minutter siden:

Hvad er lige forskellen mellem gonore og upergonore?

hvorvidt det er den almindelige (gamle) type eller den nye højresistente der er uhyggeligt svær at behandle 

Skrevet
Jasmin skrev, for 8 timer siden:

er der ikke et par brugere herinde der har nævnt at briternes - herunder britiske GPers - forhold til gummi er noget mere liberalt ?   hvis de har ret giver det jo helt sig selv hvorfor :)

Nu tror jeg så ikke kønssygdomme kun smitter og smittes af Gp'er mon ikke de florerer blandt befolkningen generelt og hvis der er en liberal holdning til at beskytte og beskytte sig i købesex branchen så er der sikkert også en liberal holdning i al almindelighed for befolkningen, der ved ses en højere procent fordeling. 

Skrevet

Jeg har besøgt et par bordeller i London flere gange, og deres holdning til kondomer var præcist som herhjemme. 

Skrevet

Der er lige så mange "holdninger" til sikker sex i London som der er i København.

Skrevet

Desuagtet emnets alvor - så kunne jeg nu alligevel ikke lade være med at more mig over DRs udlægning af sygdommens betydning - især for kvinder :):):) 

- Problemet med gonoré er, at det især hos kvinder giver underlivsbetændelse, der kan føre til infantilitet og kan give graviditet uden for livmoderen, der kan være livsfarlig, advarer Thomas Benfield.

Skrevet

Det er vel ikke så mærkeligt med denne antibiotika-resistente gonoré - og vel heller ikke noget helt nyt? 

- flere GP fra andre lande end europa

- flere mænd, der slæber bakterien med fra sexrejser i f.eks Thailand.

Endnu en god grund til at passe godt på sig selv og hinanden. Personligt har jeg fået det sidste blow uden hos en GP :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.