Hop til indhold

Trepgasgade 25, Århus

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været på besøg, så hører jeg gerne om here's erfaringer... ;-)

Skrevet

Er det ikke nummer 29 i stedet? - i kælderen

Jeg kan nok ikke komme med nyt, det er flere år siden jeg har været der sidst, men med gode oplevelser

Skrevet

Der er kommet en ny i nummer 25. Ser ud til at være noget varigt, så nu er der 2 klinikker.

Skrevet

Trepkasgade er virkelig ved at blive en uartig gade. 

2*thai med lykkelige slutninger og 2* non-thai med nok ligeså lykkelige slutninger :-) 

Kender ikke personligt nr. 25, men har da haft gode stunder ved både "Antikvitetsbutikken" og Mali Thai på Kiers Plads. 

Skrevet
Thai-fan skrev, 1 time siden:

Trepkasgade er virkelig ved at blive en uartig gade. 

2*thai med lykkelige slutninger og 2* non-thai med nok ligeså lykkelige slutninger :-) 

Kender ikke personligt nr. 25, men har da haft gode stunder ved både "Antikvitetsbutikken" og Mali Thai på Kiers Plads. 

antikivtetsbutikken ???

Skrevet

Har også besøgt Adele (græker) i trepkasgade for en uges tid siden. Hun holder til I en privat lejlighed.

Skrevet
storslem skrev, for 2 timer siden:

Har også besøgt Adele (græker) i trepkasgade for en uges tid siden. Hun holder til I en privat lejlighed.

kan du sende et link ... og hvad syntes du om hende  ?

Skrevet

Jeps det er hende. Sød pige men ikke lige en fotomodel type.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg var forbi Trepgasgade 25 forleden dag, men desværre uden held, der var ingen der åbnede. Ud fra billederne vil jeg umiddelbart tro det er en Thai også fordi hun tilbyder thai massage i menuen, men måske finder jeg ud af det næste gang jeg kommer forbi :-)

Skrevet

Tror nærmere det er en dansk kvinde der tidligere har huseret i Horsens.

Skrevet

Tog en for holdet  Der er to piger på stedet hende jeg var sammen med var ikke hende på billederne, det var en ikke helt ung chokolade brun mulat, hun var ikke dansk men taler fint dansk, den anden mødte jeg ikke hun var igang med en kunde da jeg kom og var i bad da jeg var færdig.

Skrevet

Hende der ejer stedet er thai og har boet mange år i England. Hun kan godt anbefales. Jeg har ikke været hos Kat i Randers endnu, men oplevelsen ligner det der er beskrevet om hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.