Hop til indhold
Dkk67

Trepgasgade 25, Århus

Recommended Posts

Guest storslem

Der er kommet en ny i nummer 25. Ser ud til at være noget varigt, så nu er der 2 klinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trepkasgade er virkelig ved at blive en uartig gade. 

2*thai med lykkelige slutninger og 2* non-thai med nok ligeså lykkelige slutninger :-) 

 

Kender ikke personligt nr. 25, men har da haft gode stunder ved både "Antikvitetsbutikken" og Mali Thai på Kiers Plads. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, 1 time siden:

Trepkasgade er virkelig ved at blive en uartig gade. 

2*thai med lykkelige slutninger og 2* non-thai med nok ligeså lykkelige slutninger :-) 

 

Kender ikke personligt nr. 25, men har da haft gode stunder ved både "Antikvitetsbutikken" og Mali Thai på Kiers Plads. 

 

antikivtetsbutikken ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Har også besøgt Adele (græker) i trepkasgade for en uges tid siden. Hun holder til I en privat lejlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
storslem skrev, for 2 timer siden:

Har også besøgt Adele (græker) i trepkasgade for en uges tid siden. Hun holder til I en privat lejlighed.

kan du sende et link ... og hvad syntes du om hende  ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Trepgasgade 25 forleden dag, men desværre uden held, der var ingen der åbnede. Ud fra billederne vil jeg umiddelbart tro det er en Thai også fordi hun tilbyder thai massage i menuen, men måske finder jeg ud af det næste gang jeg kommer forbi :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Tror nærmere det er en dansk kvinde der tidligere har huseret i Horsens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog en for holdet  Der er to piger på stedet hende jeg var sammen med var ikke hende på billederne, det var en ikke helt ung chokolade brun mulat, hun var ikke dansk men taler fint dansk, den anden mødte jeg ikke hun var igang med en kunde da jeg kom og var i bad da jeg var færdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende der ejer stedet er thai og har boet mange år i England. Hun kan godt anbefales. Jeg har ikke været hos Kat i Randers endnu, men oplevelsen ligner det der er beskrevet om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...