Hop til indhold
Gæst

En lille drøm, men tror sgu det er for sent.

Recommended Posts

Gæst

Job bor alene, kan god lide single liv. men savner jo nok noget som jeg kan finder herinde.. en at elske med, en som man mærker varmen med. jeg kan godt lide det sådan og ønsker ikke en (mening, som siger vi er enig om) også kaldet kone som sådan.. jeg er ikke den som lige finder en date nede i byen er alt for genert til at spørge hej smukke har du lyst til at at sexe hele natten og weekenden med.. nej det dur jeg ikke til. men igen når man har det sådan må man punge op, føler godt nok de fleste piger er søde og høflige og siger det mænd typisk ønsker, dog er der flere som virker som om de faktisk mener hvad de siger og virker også ret våde imens og efter, det er dejligt det kan jeg lide. men også sådan almindeligt bare at snakke med, men har ikke helt fundet de vise sten endnu om hvordan man søger en elskerinde hvor det ikke koster uhæmmet, men det er nok kun en drøm og bliver der.. 

Men det at finde en som har lyst sådan lidt mere end 1 times tid, kunne jeg godt bruge et par råd. hvor pokker finder man det henne. Og ikke noget med betalingssider som scor og den slags crap eller den som bruges herinde, kan ikke huske hvad den hedder..

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheMann69 skrev, for 16 minutter siden:

Job bor alene, kan god lide single liv. men savner jo nok noget som jeg kan finder herinde.. en at elske med, en som man mærker varmen med. jeg kan godt lide det sådan og ønsker ikke en (mening, som siger vi er enig om) også kaldet kone som sådan.. jeg er ikke den som lige finder en date nede i byen er alt for genert til at spørge hej smukke har du lyst til at at sexe hele natten og weekenden med.. nej det dur jeg ikke til. men igen når man har det sådan må man punge op, føler godt nok de fleste piger er søde og høflige og siger det mænd typisk ønsker, dog er der flere som virker som om de faktisk mener hvad de siger og virker også ret våde imens og efter, det er dejligt det kan jeg lide. men også sådan almindeligt bare at snakke med, men har ikke helt fundet de vise sten endnu om hvordan man søger en elskerinde hvor det ikke koster uhæmmet, men det er nok kun en drøm og bliver der.. 

Men det at finde en som har lyst sådan lidt mere end 1 times tid, kunne jeg godt bruge et par råd. hvor pokker finder man det henne. Og ikke noget med betalingssider som scor og den slags crap eller den som bruges herinde, kan ikke huske hvad den hedder..

Jeg troede da at Scor var et sted hvor man ku finde sex gratis. Det måske det gamle scor. Tror du får svært ved det. Ellers er der vel det der Victoria Milan. Hedder det ikke det ? Jeg håber du finder ud af noget for det kan godt blive dyrt og betale for sex hele tiden. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, for 30 minutter siden:

Jeg troede da at Scor var et sted hvor man ku finde sex gratis. Det måske det gamle scor. Tror du får svært ved det. Ellers er der vel det der Victoria Milan. Hedder det ikke det ? Jeg håber du finder ud af noget for det kan godt blive dyrt og betale for sex hele tiden. :-)

tak, kan nemt have overset nogle muligheder... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne en sugerbabe ikke være en ide? prøv at kigge på sugerdaters.dk.

Du skal godt nok betale for at komme der ind, men fra hvad jeg kan høre, er det lige det du leder efter.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissCassandra skrev, for 29 minutter siden:

Findes sexdating.dk ikke længere? :-)

Jo, men består af 95% mænd og de 5% kvinder eller par, der er derinde er meget kritiske mht. hvem de sexer med - been there - newer again, lad være med som mand, at spilde tid og penge på det.

Lav hellere en profil på dating.dk - og da du er enlig, kan du roligt sætte billede på som mange af pigerne gør.

Gør lidt ud af dig selv mht. tøj, skæg og hår - og så så lavet et billede hos en proff, så kommer du lidt foran i køen i forhold til de mange andre mænd.

Få også gerne en ven/veninde til at hjælpe dig med en forførende tekst, der fremhæver dine gode sider og brug så en del tid på at chatte med pigerne. Læs evt. Fickensteins beretninger og sørg for lidt god rødvin fra Chateau du Fick :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... har været lidt rundt omkring på diverse 'dating'-sider gennem tiden.. vil prøve rimeligt 'råt for usødet' at knytte et par ord på, godt nok set fra den kvindlige vinkel, men anyways;

- Scor - sex, sex, sex - alt fra lige på og hårdt til mænd, som man rent faktisk kan kommunikere med, men har ikke oplevet, at mænd derindefra ønsker en blivende relation, men blot en 1-2-3-4-5 knald over en to-tre ugers tid og så videre til den næste... også mange par, som søger en ekstra...

- Victoria Milan - slaraffenland for gifte af han og hunkøn, som ønsker en mere eller mindre fast relation ved siden af hende og ham derhjemme. Kan potentielt være et fint sted at finde en mere fast elskerinde-type...

- Ashley Madison - som VM bare mere internationalt set-up.

- Sugardaters - her skal du klart gøre dig umage med de fotos, som du ligger op. Kvinder er også visuelle (og kræsne). Men du må ikke forvente at finde en blivende relation her, med mindre du lader en lind strøm af dollars følge trop...

- dating.dk - fandt min mand nr. 2 derinde for år tilbage. Er sikkert fortsat et ok forum til alm. dating..., men ved ikke, om der er det rette, når du faktisk ikke søger en heltids partner, men det står for egen regning...

- 40plus.dk - skulle lige kikke, hvad det var. Undskyld, men måske jeg bare er FOR kræsen, men det var slet ikke min type mænd, som befolkede siderne derinde. Om det er din type kvinder, kan jeg ikke vide. Men for mig var det totalt spild af tid... kedeligt og intetsigende 

- cougardating - nok ikke din platform, smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er fuldstændig enig i Jernsvinets ide til dig. 

Dog ville jeg ikke vælge dating.dk, prøv zoosk.dk.. Jeg blev skilt for et par år siden, oprettede en profil på zoosk og aldrig i hele mit liv har jeg haft så frække oplevelser som derinde, der er virkelig mange lækre kvinder, også en masse som ikke bare vil giftes, men som er med på fræk sex. Man skal bruge lidt tid, sortere og skrive lidt frem og tilbage, så er mulighederne uendelige. Jeg har fundet en kæreste derinde, vi bor hver for sig, så det er ikke gift ved første blik. 

En anden mulighed er Tinder, det er lidt mere lige på og hårdt. 

Sugardating var super lige da det kom, men har udviklet sig i en kedelig retning, alt for mange useriøse og profferne tror jeg har følt sig presset så rigtig mange har oprettet profil derinde. 

Held og lykke med "projektet"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... lyder interessant med Zoosk, Valdemar. Men er det også et 'sted' for en mand i sidste halvdel af 40'erne. Themann69 er vist tæt på 47, fornemmer jeg... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

... lyder interessant med Zoosk, Valdemar. Men er det også et 'sted' for en mand i sidste halvdel af 40'erne. Themann69 er vist tæt på 47, fornemmer jeg... 

Ja absolut Mizz Skov, jeg er i midten af 50'erne. 

Men man skal gå efter kvinder max 10 år yngre end en selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 21 timer siden:

... kan en tur i Storegade ikke hjælpe...? ;-)

jo det kunne godt være... det er nu nogle år siden jeg var der sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheMann69 skrev, den 18. apr. 2016 at 19:56:

jo det kunne godt være... det er nu nogle år siden jeg var der sidst.

... var der forrige lørdag for en kort bemærkning, det var ok.., er ellers ikke gå-i-byen typen... det kan vel aldrig skade med et enkelt forsøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

uha var lige forbi Victoria Milan lavede en gratis profil.. tak for det forslag AmatørMILF.. alt sammen godt og fint.. lige indtil jeg skal skulle post, så kom prisen 419kr for 1 mdr.. takker alle som er kommet med forslag.. jeg kigger lidt på tingene.. man ved aldrig hvad der kan ske..  og tror måske man kunne kigge forbi byen om et par uger, nu er der nok ikke til at være der for konfirmander det næste stykke tid..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...