Hop til indhold
Even-tyren

Liderlige Lolitta hos Sexyslut

Recommended Posts

 

Efter at have læst et par gode anmeldelser om Liderlige Lolitta hos Sexyslut så tænkte jeg, at jeg også ville prøve hende.

Det skulle jeg aldrig have gjort.

For det første, så passer billederne jo SLET ikke. De viser en sød lille pige med faste bryster, men i virkeligheden, så er det jo bare et par meget lange tennissokker med et par golfbolde i. Der blev jeg godt nok skuffet. Men I kender jo følelsen, når man står der og er kommet inden for døren og pikken er stiv og bollerne tunge, så skal der jo ske et eller andet.

Så jeg fortsatte trods skuffelsen. Hun fik lov til at sutte på min pik. (AV)... Sidder med en masse rifter på skaftet efter nærkontakt med gebisset. Jeg blev ved med at tænke på de gode anmeldelser, så ville ikke afbryde endnu. Efter lidt mere smerte, så prøver jeg at trække mig lidt væk, men hyænen giver ikke op uden kamp. Jeg får dog vristet pikken ud af gabet og siger til hende at nu er det på tide hun får en mundkurv på. Hun har ikke nogen, så jeg trykker hende bare ned i madrassen med ansigtet ned i puden. Så er pikken da i sikkerhed tænkte jeg.

Der kommer næste skuffelse så. Røven er jo en lasket hængemås, hvor man nærmest bliver nød til at hive op i ballerne, for at kunne komme til... Jeg spørger hende om hvorfor der er en stram røv på billederne, når det nu slet ikke passer, men kan ikke høre svaret, da jeg stadig har et fast greb om hende og holder hende ned i puden. Fuck det, der kan vel ikke gå mere galt nu tænker jeg og jeg begynder at kneppe hende bagfra.

Fandme om hun ikke får vristet sig fri og skråler som en orne og råber "Fuck me like a donkey". Nu kan det satme være nok, tænker jeg og hiver udyret ned fra sengen og smækker hende en og beder hende om at holde kæft, gider ikke høre på det en hel time!!! Så kommer vi op at skændes. Hun mener ikke at jeg har betalt for en lussing, men jeg forklarede at jeg heller ikke havde bestilt ornegrynt og hængerøv. Efter lidt forhandling, når vi så frem til at hun godt må grynte lidt, men til gengæld, skal hun binde patterne op når hun ridder mig, så jeg ikke får flapperne i hovedet.

Mens hun rider, og grynter :(, begynder hun at nive mig i maveskindet, det beder jeg hende om at stoppe med, men så gider hun altså ikke mere, da det så bliver for kedeligt synes hun... (Tænker at der må være noget galt inde i hovedet og om det overhovedet er lovligt for retarderede at prostituere sig selv).

Det må de godt har jeg så læst mig til senere. ;)

Nu vil jeg ikke skuffes mere, så jeg beder hende om at spille den af til jeg kommer og hun går med til at jeg må komme ud over hende. Men lige inden jeg kommer, så holder hun godt fast i skaftet med den ene hånd og giver mit pikhoved en lussing med den anden. Det bliver den selvfølgelig slap af lige med det samme og kan slet ikke komme op igen. Hun forklare det med at hun ikke gad til at bade inden næste kunde, så hun ville ikke have at jeg kom ud over hende alligevel.

Jeg tager mit tøj i favnen og stormer ud til telefondamen og forklare hende hvad der har været forgået. Hun synes nok at der kom lidt mere tumult end der plejer, men tænkte at jeg nok bare var en speciel kunde. Jeg krævede at hun fik talt med Laura om hendes adfær og at jeg ville have pengene tilbage. Så siger hun bare "næ" og sprøjter mig i øjnene med en deodorant.

Så jeg sidder nu herhjemme et døgn senere med flænger på pikken, et stadig MEGET rødt pikhovede og øjne der svider som bare pokker.

Hun skulle skamme sig sku hun. :'(

 

 

 

 

 

PS. Ej, spøg til side, alle de positive anmeldelser passer, har været hos hende et par gange og vil gerne til igen. Jeg ville bare ønske at I andre kunne styre jer lidt med hende, så vi andre kan komme til. Har ikke kunne få en tid de sidste par måneder. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...