Hop til indhold
sejer

DinaG på søndagsarbejde i Nordjylland

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/190228

I dag besøgte jeg DinaG og da det ikke var første gang blev jeg modtaget med genkendelsens glæde af Dina. Hun er utrolig dejlig, ligefrem og nem at snakke med. Vi fik hurtigt aftalt en time til taksten i annoncen: 1700 kr, og vi gik i gang. Hun sutter som en drøm, rider mig som en drøm, og vi havde i det hele taget en dejlig time sammen.

Helt sikkert gentagelse. Sejer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget enig..

besøger som regel DinaG når hun er i Hadsten... Hun sutter øko og rider en med gummi.

Hun elsker at få dem bagfra.. Store bløde bryster der må leges med.

Store anbefaling herfra.

/BUNDGAARD

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

åh hvor er jeg misundelig, har kigget på hende tusind gange men for langt væk :o øv også opdager jeg at hun har været i Aalborg lørdag og søndag, netop en weekend hvor man har besøg af familie fra udlandet og ikke kan komme væk hjemmefra. Øv bøv siger jeg bare. Håber hun kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende også i søndags for første gang, og det var bare en rigtig god oplevelse.

Super sød, berøringsvenlig og køn pige, som jeg faktisk ville have gættet på var yngre end de 32 år hun oplyser,

hun holder sig i hvert fald utrolig godt, køn solbrun hud og dejlig store og faste ægte bryster og en dejlig lille mis som

heller ikke er bange for en finger der gerne vil lege. ;-) 

Købte og fik en halv time hvor jeg blev suttet og redet godt og grundig og sluttede med at sidde og nusse og pille lidt mens vi hyggesnakkede.

Alt i alt en rigtig god oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...