Hop til indhold
Gæst

Lækker latino babe - taler dansk

Recommended Posts

Gæst

Jeg havde for nylig en super lækker oplevelse med en lækker latino SugarBabe

https://sugardaters.dk/show?alias=Nessasol

De nærmere omstændigheder vil jeg ikke komme ind på her...  og heller ikke hvorfor det kun blev til et enkelt møde... Men hun er generelt til mere faste relationer (men stadig uforpligtende)

Hun er på ingen måde grisk efter penge, og ingen tvivl om at hun nyder den sexuelle del 100%...... og hun nyder det virkelig i alle tre huller

Kroppen er bestemt slank og trimmet, med naturlige B/C bryster, som også godt kan lide forkælelse 

Og samtidig er hun super sød og klog at tale med - på 100% flydende dansk

Behandl hende godt - det fortjener hun - og så vil I også få nogle skønne oplevelser sammen med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, hun er ret lækker.. Vi kom bare lidt skævt ind i brevene, så det blev ikk til noget. Hvad måtte du slippe, om jeg må spørge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Undercover skrev, for 10 minutter siden:

Enig, hun er ret lækker.. Vi kom bare lidt skævt ind i brevene, så det blev ikk til noget. Hvad måtte du slippe, om jeg må spørge?

1500 for en overnatning med det hele...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Jeg har også skrevet med hende, men vi kom aldrig videre der fra, nok mest min fejl, da jeg ikke var specielt konkret, men enig, hun ser sød og fræk ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
TboneDK skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har også skrevet med hende, men vi kom aldrig videre der fra, nok mest min fejl, da jeg ikke var specielt konkret, men enig, hun ser sød og fræk ud.

Det er virkelig trist for jeg som ikke nåede til REAL....  det er bestemt der hun er det hele værd - og mere til

SUPER FRÆK - og hun nyder det bestemt også selv  (but little slow starter)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Hmmm måske jeg skulle genopfriske min "snak" med hende ;) 

havde et, lidt Sugarbabe agtigt møde igår, og den oplevelse får mig til at overveje om ikke jeg skulle finde en mere permanent SB (gerne hende fra i går) smiler stadig ved tanken om hende og hendes frække/søde væsen .. Suuuk ! ;) 

og nej, ingen navne - før hun evt. er afklaret med det .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
Miktop skrev, den 4/5/2016 at 21:41:

Hej

Hun har mange navne der inde og holder til i hele landet , jeg har set 4 forskellige adresser på hende skibil. Holstebro , købenavn og silkeborg 

https://sugardaters.dk/show?alias=Violet26  

Ikke samme pige

Jeg havde også en ½ aftale med Nessasol, hun skulle bare lige finde ud af hvornår hun ikke havde hendes døtre, så hørte jeg ikke så meget.
Skrev om hun evt. havde ombestemt sig .. INTET SVAR - men kunne se hun læste beskeden.

Skrev at det var OK, at melde fra, men i det mindste kunne hun bare sige det så, efter det blokerede hun mig, eller slettede profilen, jeg kan ihvertilfælde ikke se hende der inde mere..

Del dette indlæg

Link til indlæg
TboneDK skrev, for 10 timer siden:

Skrev at det var OK, at melde fra, men i det mindste kunne hun bare sige det så, efter det blokerede hun mig, eller slettede profilen, jeg kan ihvertilfælde ikke se hende der inde mere..

Jeg kan se hendes profil endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
Mr. Bean skrev, den 7/5/2016 at 07:37:

Jeg kan se hendes profil endnu.

Ok, så har hun bare blokeret mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har oplevet hende i real, hun er super sød, fræk og lækker

men er klart til længere relationer....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja mig gider hun ikke snakke med :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende - jeg har aldrig før korresponderet med frøkenen, men: kan man sådan almindeligt 'blokere' fx alle +62?....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 58 minutter siden:

Spændende - jeg har aldrig før korresponderet med frøkenen, men: kan man sådan almindeligt 'blokere' fx alle +62?....

Eller også er dine søge indstillinger forkert!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Afklaretmand skrev, den 5/25/2016 at 17:09:

Profil nede

Er du logget ind før du klikker på linket? Eller blive du bare omdirigeret til forsiden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
SnowmanKbh skrev, den 5/25/2016 at 23:12:

Eller også er dine søge indstillinger forkert!?

Det har intet med søgeindstillinger at gøre, hvis man bare klikker på linket.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt vi hjælper hinanden i denne flittige søgen efter det ultimative eller bare mundant nødvendige

ja tak - jeg er logget på

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HansHenrik222

Nessasol er aktiv igen med samme profil

Nogen der har nyere erfaringer med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, 1 time siden:

Nessasol er aktiv igen med samme profil

Nogen der har nyere erfaringer med hende?

Link ? De andre siger profil slettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HansHenrik222

Har lige oplevet noget meget skræmmende med hende.

Hun sporede min identitet og begyndte helt umotiveret at true mig med at skrive til mine kontakter på de sociale medier

Så jeg tænkte tilråde alle til at holde jer fra hende. Hun virker psykisk ustabil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...