Hop til indhold
Cabelas1

Glædespige - Lav et sådant koncept i det Nordjyske :)

Recommended Posts

Hej Glædespige.

Løb over dette koncept fra en glædespige på Sjælland og synes der måtte være basis for at få en god forretning i det Nordjyske med dette koncept. Det vil jeg glæde mig til... ;)

Her kan konceptet ses: 

Hey frække spermfyre;) 
Kom og sprøjt i mit ansigt eller lad mig sluge hele din ladning, mums;)
Jeg sætter mig på knæ foran dig imin varme stue og tager alt det sperm du kan give mig;)
500kr så spiller du selv din stive pik og sprøjter mig i munden eller ansigt. 
600kr så spiller jeg din stive pik og du sprøjter mig i munden eller ansigt.
700kr så sutter jeg din stive pik til du sprøjter mig i munden eller ansigt.
Jeg sluger selvfølgelig og sutter din pik helt ren uanset hvilket tilbud du vælger;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 7 minutter siden:

Det tilbydes da allerede hos nogle af os, jeg gør det bare ikke privat da jeg også er privat. 

Det lyder da dejligt ;)  Skal det private forstås sådan, at det kun er på klinik, eller hvordan....?

Og matcher du de priser ovenfor....?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, for 6 timer siden:

Undlad venligst at bruge trådene til PBer (personlige beskeder) 

vh Q

Nu må de fleste af os GPer jo ikke reklamere for os selv i trådene. Er det så blevet forbudt at tage den over PM? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Nu må de fleste af os GPer jo ikke reklamere for os selv i trådene. Er det så blevet forbudt at tage den over PM? 

Ingen glædespige må reklamere for sig selv i trådene, men gerne kommentere på lige fod med andre brugere - og kommentere, hvis der spørges til dem selv specifikt eller henvise til en kollega ;-) - men alt det med: jeg har sendt en PB, jeg vil også gerne have en PB etc. - det vedkommer som regel ikke andre brugere og desuden overflødigt at skrive i trådene, da dem, som i indstillinger har accepteret at modtage PBer, vil få en rød markering ved brevikonet øverst i højre hjørne.

Det er ikke forbudt nogen brugere at kontakte andre brugere pr. PB/PM. Enkelte brugere kan dog have slået funktionen fra, fordi de ikke ønsker at blive kontaktet på den måde - GPere kan så som regel kontaktes pr. telefon, e-mail, mv.

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Qivitoq skrev, for 4 timer siden:

Ingen glædespige må reklamere for sig selv i trådene, men gerne kommentere på lige fod med andre brugere  

 

så kan i jo godt slette stort set ALLE indlæg fra de lyserøde......:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...