Guest R KH Skrevet 16. April, 2016 Happy day - happy man ... Jeg kontaktede Lady Cherie dagen før, som man jo skal ift. Happy Days, og beskrev i korte træk nogle af de ting, der tænder mig. Jeg har aldrig mødt en rigtig Dominatrix før - kun nogen, der har udgivet sig for at være det - det ved jeg nu. Jeg trådte ind og mødte en smuk kvinde - jeg vil tro hun er i slutningen af 30'erne, men med en krop som en i slutningen af 20'erne. Super erfaren kvinde i en ung krop - med dominans helt ind i kernen - og samtidig med en erfaring i teknikker m.v. så man tør overgive sig - have tillid. Jeg blev bedt om at sætte mig ned - blev interviewet ift. hvad der tænder mig og jeg forsøgte at forklare - og efter et par minutter blev jeg bedt om at smide tøjet, mens Cherie hentede de nødvendige redskaber Hun kom hurtigt tilbage og redskaberne osede af kvalitet - det havde faktisk også en betydning for en gadgetfyr som mig. Der skete herefter nogle ting, som jeg ikke har prøvet før - og som præcis ramte de temaer vi havde drøftet - og jeg blev tændt på en anden måde end jeg plejer og der indgik også sex og damn Lady Cherie er fræk og en lille detalje som hendes evne til hele tiden at aflæse signaler i et fast blik - med smukke grønne øjne (tror de er grønne - måske bl¨å/grønne) - wauw .... og da jeg endelig fik lov til at komme, så kunne jeg faktisk ikke andet - og jeg kom i en orgasme, der varede meget længere end jeg plejer at opleve det - og hun fastholdt mig i det - og drillede mig bagefter... Der var også tid til bad og hyggesnak, så det blev meget nærværende hele vejen - før under og efter - ISÆR UNDER. Happy day Happy man / JR I ved nok hvem jeg taler om - ellers kan I finde hende her: http://cherie.dk/ PS. jeg kommer igen ... for at gå videre til next level i den leg...grrrrr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
glade_lars 61 Skrevet 16. April, 2016 Er der ikke noget med hun ryger som en skorsten og der dermed stinker af tobak i hendes hule ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest R KH Skrevet 16. April, 2016 Hun røg ikke mens jeg var der - og mit tøj lugtede ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 16. April, 2016 glade_lars skrev, for 1 time siden: Er der ikke noget med hun ryger som en skorsten og der dermed stinker af tobak i hendes hule ?? Det eneste, jeg har at udsætte på Hexen, er netop hendes hang til røg, men man kan jo ikke få alt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 17. April, 2016 Er det bare mig, eller har Hexen ikke været så længe i gamet at hun umuligt kan være kun i slutningen af 30'erne? Oplys mig gerne! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest R KH Skrevet 17. April, 2016 Hej Agent 007 - hun er muligvis ældre - men jeg turde ikke skrive mere end slut 30'erne - tænk hvad hun kan finde på hvis man skyder for højt MEN max 45 tænker jeg (og nu tør jeg ikke komme forbi hvis det viser sig, at hun er 42) - og stadig en sprød krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 17. April, 2016 Ked af det R KH, men efter en hyggesludder med hexen om tidligere jobs og meget andet kan jeg afsløre at hun er 50+ Men stadig fantastisk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest R KH Skrevet 17. April, 2016 OK - gode gener så - respekt for at holde sig så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 17. April, 2016 Agent 007 skrev, for 5 timer siden: Er det bare mig, eller har Hexen ikke været så længe i gamet at hun umuligt kan være kun i slutningen af 30'erne? Oplys mig gerne! For et par r siden var hun 104 år... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KasperGV 54 Skrevet 17. April, 2016 Jeg kan desværre ikke tilslutte mig begejstringen. Jeg besøgte hende en gang for mange år siden til en gang lettere dominans, og det var bestemt ikke pengene værd. Det er så lang tid siden, så jeg kan ikke længere huske detaljerne, kun at jeg bare længtes efter at få det overstået - og hun virkede som om det gjorde hun også. Efterfølgende skrev jeg en anmeldelse i Venuslogen i pæne vendinger, hvorpå jeg blev overfaldet af både hende og vennerne. Hun tilhørte den absolutte inderkreds, og ejeren af logen, Thomas, var en vatpik, som var et halehæng til hende, så kritik af hende blev ikke tålt. Men jeg har læst mange begejstrede anmeldelser af hende, så måske var jeg bare uheldig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 17. April, 2016 KasperGV skrev, for 1 time siden: Men jeg har læst mange begejstrede anmeldelser af hende, så måske var jeg bare uheldig. Eller også er du ikke til dominans. Eller også er Hexen ikke god til lettere dominans (hun er god i den lidt hårdere dominans). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KasperGV 54 Skrevet 18. April, 2016 warmgun skrev, for 4 timer siden: Eller også er du ikke til dominans. Eller også er Hexen ikke god til lettere dominans (hun er god i den lidt hårdere dominans). Nej, hvis jeg var til dominans havde jeg selvfølgelig ikke besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ector 104 Skrevet 18. April, 2016 Dejligt at læse at også du R HK har haft en fantastisk oplevelse sammen med Lady Cherie jeg har jo som nogle ved kendt Ladyen i nogle år og ALTID haft skønne oplevelser når vi har leget sammen. glade_lars ja Ladyen er ryger og det er jo ikke forbudt ( jeg er ikke ryger og har aldrig følt det som et problem og syntes heller ikke det lugter af røg i Hvidovre ) KasperGV Jeg ved af erfaring at det ALTID er vigtig at være ærlig og sige hvad man ønsker og hvor ens grænser er når man møder Ladyen, gør man det ved jeg Ladyen gør sit yderste for at opfylde slavens ønsker. Gør man ikke er det naturligvis svært for dominaen. Mhs. til Fruens alder kan det da være ligegyldigt Ladyen skriver at Hexen er 104 år og så er det jo det ik" men siger til jer som ikke har besøgt Cherie, Ladyen holder sig fantastisk en fræk smuk domina som virkelig er et besøg værd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 18. April, 2016 KasperGV skrev, for 19 timer siden: Nej, hvis jeg var til dominans havde jeg selvfølgelig ikke besøgt hende. Nogle gange vil man gerne afprøve noget for at finde ud af, at det ikke lige var, hvad man søgte efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KasperGV 54 Skrevet 18. April, 2016 Ector skrev, for 2 timer siden: KasperGV Jeg ved af erfaring at det ALTID er vigtig at være ærlig og sige hvad man ønsker og hvor ens grænser er når man møder Ladyen, gør man det ved jeg Ladyen gør sit yderste for at opfylde slavens ønsker. Gør man ikke er det naturligvis svært for dominaen. Tænk. Det har jeg ALDRIG hørt før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KasperGV 54 Skrevet 18. April, 2016 warmgun skrev, 1 time siden: Nogle gange vil man gerne afprøve noget for at finde ud af, at det ikke lige var, hvad man søgte efter. Aner ikke, hvad du mener, men du har sikkert ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg