Hop til indhold

Gad vide om...

Featured Replies

Skrevet

Det er imod Eroguides retningslinjer, at fortælle man har lavet en ny profiltekst (som jeg synes i lige skal tjekke ud) i hygge sektionen. Jeg føler springet til at oprette mig på annoncelight er lidt for voldsomt sådan en lørdag middag. ;-) Så nu prøver jeg det her!
Hvad skal i lave i weekenden? Og har i nogen gode råd til at læse til eksamen uden at miste forstanden? 

Skrevet

Det er vel det man kalde en eksklusiv medlemstilbud, for den opmærksomme Eroguide læser.

Skrevet
NybegynderMissen skrev, for 2 timer siden:

Jeg føler springet til at oprette mig på annoncelight er lidt for voldsomt sådan en lørdag middag. ;-) Så nu prøver jeg det her!

Så vent til i aften :P

Skrevet
NybegynderMissen skrev, for 2 timer siden:

Hvad skal i lave i weekenden? Og har i nogen gode råd til at læse til eksamen uden at miste forstanden? 

Jeg skal nyde min fridag i dag og lade op til 11 timers vagt i morgen ;)

Eksamme, det bedste råd må vel være. At lave en læseplan og sørge for at det rigeligt med pauser imellem, så du ikke bliver skør!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.