Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi for et par dage siden og fik en udmærket massage, men der er lidt optrækkeri. Blev mødt med en pris på 300 kr for ½ times massage. Det blev så ændret til 300 kr for 45 minutter, hvilket jeg accepterede, da jeg ikke gad at lede efter at andet sted, men stadig for dyrt.

Det positive var så, at da der ikke var andre kunder fik jeg massage af  2 kvinder. De tilbød også happy ending for 400 kr ekstra. Det takkede jeg nej til.

Alt ialt en blandet oplevelse dejligt med massage af to kvinder på samme tid, men irriterende med priser, der er ude af trit med det generelle niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var 2 voksne damer omkring 50 år. Det er udmærket alder, hvis man gerne vil have en god massage. I den alder har de erfaring og giver ofte bedre massage end helt unge piger.

Hvis man vil mere end den artige massage kan der selvfølgelig være andre overvejelser angående alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...