Hop til indhold

Recommended Posts

Har netop sat mig foran skærmen efter et besøg ved Emma i Aarhus ( https://annoncelight.dk/showad/204291 )

Lad mig starte med at sige - det ER hende på billederne. Billede nr. 1 med avisen er meget velligende, men sådan er det jo altid med modelbillederne.

Havde læst en del om hende herinde bl.a. i links herunder, så forventningerne var helt i top. Det plejer at være farligt, men disse bekymringer blev bragt fuldstændig til skamme. For hold da op! Hun er virkelig smuk.

Havde bestilt en halv time almindeligt til 800 Kr. 

Kom ind i en diskret lejlighed i Aarhus centrum - der er vist en anden pige i lejligheden, men hende så jeg ikke. Blev mødt at en virkelig smuk pige i en lille halvgennemsigtig kimono, så første betænkelighed om det virkelig var hende på billederne var ude af verdenen.

Blev vist ind på værelset og spurgt om jeg ville have et bad - takkede nej, da jeg stort set lige var steget ud af bruseren. 

Pengene skiftede hænder og hun var tilbage inden jeg havde fået tøjet af og hun var faktisk nøgen før mig.

Startede med lidt kærtegn fra hendes side og kroppen blev godt undersøgt. Videre til et skønt blow - hun har virkelig øjenkontakt imens og at se ind i de smukke brune øjne mens ens kæreste bliver forkælet af tungen er sgu ikke den værste udsigt ;-) Som en anden har skrevet bliver der brugt køkkenrulle nogle gange til at tørre - tror hun gjorde det en to-tre gange, men dog kun for at tørre hende selv. 

På med gummiet og så steg Emma ellers ombord ;) Fræk og stram lille pige er hun nu. Allerede fra det øjeblik jeg trådte ind af døren havde jeg en kraftig fornemmelse at, at det her ikke ville komme til at tage længe. Og ganske rigtigt - for forventningerne kombineret med hendes evner på toppen gjorde at der næsten gik pinligt kort tid inden jeg kom i en fantastisk orgasme.

Hun var virkelig sød og legede lidt videre bagefter og vi snakkede en hel del efterfølgende. Hun taler ganske udmærket engelsk. Hun har været i Aarhus siden mandag aften og har tidligere været en del i både København og Odense - men dette er hendes første besøg i Aarhus. Hun spurgte til hvilke steder der var kunne annonceres, for der havde næste ikke været nogen forbi. Så drenge støt op om hendes, så hun kommer igen en anden gang! Hun er helt vild med selve byen, men der skal også gerne være en årsag til at hun kommer på besøg. Hun sagde at hun forventede at være i byen indtil fredag 22. april. 

Sluttede af med et bad inden jeg med en smørret smil gik ud af døren igen.

Så hvis pengepungen ellers tillader det, så skal hun helt sikkert have et besøg mere inden hun smutter videre.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun mangler kunder, er det nok ingen god idé at lægge ud med at snyde med billederne.
Enhver kan se, at pigen på billede 2 og 3 intet har at gøre med pigen på billede 1 og 4. Alene det at 2 og 3 er professionelle og de 2 andre meget uprofessionelle burde få alle klokker til at ringe.
Men derfor kan hun jo være god nok at være sammen med  ;-)

Redigeret af KasperGV

Del dette indlæg


Link til indlæg
KasperGV skrev, for 9 minutter siden:

Hvis hun mangler kunder, er det nok ingen god idé at lægge ud med at snyde med billederne.
Enhver kan se, at pigen på billede 2 og 3 intet har at gøre med pigen på billede 1 og 4. Alene det at 2 og 3 er professionelle og de 2 andre meget uprofessionelle burde få alle klokker til at ringe.
Men derfor kan hun jo være god nok at være sammen med  ;-)

i'm sorry for you my dear but i'm the same.pictures 2 and 3 are profesionals pictures and 1 and 4 make it with mobile phone.nowbody sey that befoure you have to check my recomandatins in cph and odense...;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter 3 besøg hos Emma er jeg nu ikke i tvivl om at det er hende på alle billederne. Billederne er ikke taget samtidig, så derfor ser hun forskellig ud på billederne. Personligt foretrækker jeg amatørbillederne hvor hun har glat hår, da de ligner hende bedst. Desuden ser hun bedre ud i virkeligheden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tommy123 skrev, for 4 timer siden:

Har netop sat mig foran skærmen efter et besøg ved Emma i Aarhus ( https://annoncelight.dk/showad/204291 )

Lad mig starte med at sige - det ER hende på billederne. Billede nr. 1 med avisen er meget velligende, men sådan er det jo altid med modelbillederne.

Havde læst en del om hende herinde bl.a. i links herunder, så forventningerne var helt i top. Det plejer at være farligt, men disse bekymringer blev bragt fuldstændig til skamme. For hold da op! Hun er virkelig smuk.

Havde bestilt en halv time almindeligt til 800 Kr. 

Kom ind i en diskret lejlighed i Aarhus centrum - der er vist en anden pige i lejligheden, men hende så jeg ikke. Blev mødt at en virkelig smuk pige i en lille halvgennemsigtig kimono, så første betænkelighed om det virkelig var hende på billederne var ude af verdenen.

Blev vist ind på værelset og spurgt om jeg ville have et bad - takkede nej, da jeg stort set lige var steget ud af bruseren. 

Pengene skiftede hænder og hun var tilbage inden jeg havde fået tøjet af og hun var faktisk nøgen før mig.

Startede med lidt kærtegn fra hendes side og kroppen blev godt undersøgt. Videre til et skønt blow - hun har virkelig øjenkontakt imens og at se ind i de smukke brune øjne mens ens kæreste bliver forkælet af tungen er sgu ikke den værste udsigt ;-) Som en anden har skrevet bliver der brugt køkkenrulle nogle gange til at tørre - tror hun gjorde det en to-tre gange, men dog kun for at tørre hende selv. 

På med gummiet og så steg Emma ellers ombord ;) Fræk og stram lille pige er hun nu. Allerede fra det øjeblik jeg trådte ind af døren havde jeg en kraftig fornemmelse at, at det her ikke ville komme til at tage længe. Og ganske rigtigt - for forventningerne kombineret med hendes evner på toppen gjorde at der næsten gik pinligt kort tid inden jeg kom i en fantastisk orgasme.

Hun var virkelig sød og legede lidt videre bagefter og vi snakkede en hel del efterfølgende. Hun taler ganske udmærket engelsk. Hun har været i Aarhus siden mandag aften og har tidligere været en del i både København og Odense - men dette er hendes første besøg i Aarhus. Hun spurgte til hvilke steder der var kunne annonceres, for der havde næste ikke været nogen forbi. Så drenge støt op om hendes, så hun kommer igen en anden gang! Hun er helt vild med selve byen, men der skal også gerne være en årsag til at hun kommer på besøg. Hun sagde at hun forventede at være i byen indtil fredag 22. april. 

Sluttede af med et bad inden jeg med en smørret smil gik ud af døren igen.

Så hvis pengepungen ellers tillader det, så skal hun helt sikkert have et besøg mere inden hun smutter videre

 

Rigtig god anmeldelse.
Tak fordi du deler den med os.

Købte du kys til? Hvis ja, hvordan oplevede du dem?

emma_emma skrev, for 2 timer siden:

i'm sorry for you my dear but i'm the same.pictures 2 and 3 are profesionals pictures and 1 and 4 make it with mobile phone.nowbody sey that befoure you have to check my recomandatins in cph and odense...;) 

Do you have plans on going back to CPH in the near future?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
KasperGV skrev, for 11 timer siden:

Hvis hun mangler kunder, er det nok ingen god idé at lægge ud med at snyde med billederne.
Enhver kan se, at pigen på billede 2 og 3 intet har at gøre med pigen på billede 1 og 4. Alene det at 2 og 3 er professionelle og de 2 andre meget uprofessionelle burde få alle klokker til at ringe.
Men derfor kan hun jo være god nok at være sammen med  ;-)

Jeg har besøgt Emma flere gange i Kbh og kan sige, at hendes billeder 100% ægte. Derudover har hun noget af det sødeste og frækkeste væsen. Se på det venlige svar hun gav på din lidt overilet beskyldning. Mine bedste anbefalinger til denne pige. Jeg har altid nydt at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 9 timer siden:

Rigtig god anmeldelse.
Tak fordi du deler den med os.

Købte du kys til? Hvis ja, hvordan oplevede du dem?

Do you have plans on going back to CPH in the near future?

i will come back but u don't have exacly date.1 or 2 weeks my dear prince charming

Del dette indlæg


Link til indlæg
emma_emma skrev, for 4 timer siden:

i will come back but u don't have exacly date.1 or 2 weeks my dear prince charming

Are you in Aarhus now?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emma er nok en af de sødeste og kønneste pige jeg har været ved, og så respekt for at hun har billeder taget sammen med Dansk avis, så man ved at det er ægte billeder. Modelbilleder er selvfølgelig gejlet op som alle profesionelle modelbilleder er. Mange andre piger kunne tage ved lære, da de som ofteste bruger "vejledende" billeder som ikke er af dem selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvillingen skrev, for 2 timer siden:

Kan du komme nærmere ind på hvor i Aarhus hun holder til, uden at nævne den præcise adresse?

Jeg er sikker på at hun gerne selv fortæller det, hvis du ringer eller skriver til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er sikker på at hun gerne selv fortæller det, hvis du ringer eller skriver til hende.

Tak for dit utrolig brugbare svar...

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvillingen skrev, for 1 minut siden:

Tak for dit utrolig brugbare svar...

nede omkring musikhuset / Aros mellem den gamle by....og mellem godsbanen og Netto .... så tegner du en streg mellem de punkter... og du finder det... :) hehe

.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...