Hop til indhold
MrG

Hvad er der blevet af Annabell, tidligere PG og Mon Cherie?

Recommended Posts

Er der nogen der ved hvad der blevet af dejlige Annabell, der tidligere var hos Pussygalores og Mon Cherie? Hende savner jeg meget, ikke mindst hendes fantastiske, ægte bryster. Altså ikke den Annabell, der nu er hos Pussygalores.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun var virkeligt en stjerne blandt gudinderne. Ikke at jeg ved mere end dig - men mon ikke hun er kørt træt i rollen. Lad os håbe hun på et senere tidspunkt får lyst til et come-back. Jeg ville i hvert fald være blandt de første i køen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt at høre fra dig! Er det virkelig dig, der tidligere var hos Pussygalores og Mon Cherie? Jeg synes ikke hårfarve og billeder er helt genkendelige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er bange for vi snakker forbi hinanden. Den Annabell vi efterlyser var utroligt kysseglad og hed oprindeligt Julie hos Cass. og skiftede så kunstnernavn til Annabell (med to "ll"). Hun var en overgang hos PS og Mon-Cherie men forsvandt så "ud i det blå".

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrG skrev, den 15/4/2016 at 15:13:

Er der nogen der ved hvad der blevet af dejlige Annabell, der tidligere var hos Pussygalores og Mon Cherie? Hende savner jeg meget, ikke mindst hendes fantastiske, ægte bryster. Altså ikke den Annabell, der nu er hos Pussygalores.

Husker hende godt, ja hun forsvandt ud i den blå luft. savner hende også. AnnaBell

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var virkelig noget for sig selv. Moden, men utrolig varm og lækker. Hendes krop var for mig helt i særklasse og hendes personlighed utrolig sød og behagelig. Jeg håber virkelig hun dukker op igen på en eller anden måde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...