Hop til indhold
Guest Havnebumsen

En kvinde som mangler mand nr 4?

Recommended Posts

Guest Havnebumsen
AmatørMILF skrev, for 3 minutter siden:

:-D :-D :-D

Skal dit svar tolkes som en anmodning om en audition hos Havnepikken? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 3 timer siden:

For så er Havnebumsen et rigtig godt emne :-P 

Kære Havnebumsen;)

- lige en tilføjelse : mand nr. 4, han er meget sandsynligt totalt skråt op med de 3 andre, bare han kan komme komme og få "dyppet den", det kan endda vise sig at være en fordel hvis han kender de 3 andre så han kan være aktiv i selve det at holde det usynlig og hemmelig.

Derimod er det vigtigt at de 3 første ikke kender hinanden og ej heller ikke nr 4. 

Og vice verse for mænd - næsten da.

Huske listeliste til mænd, og i princippet som præciseret for kvinder:

Med berettiget udsigt til at jeg får "ørene godt og grundigt i maskinen" af de kvindelige læsere, - vil jeg foreslå, at nr 1 - 2 - 3 er en og samme kvinde. Kvinder er sædvanligvis selvstændige/multitaske og meget selv koordinerende, og det giver mere sammenhørighed. Det hedder modersmålet, og det er fordi faderen så sjælden har noget at skulle sige, - og en fordel for nu er der kun 2 kvindepsyke som skal læres, at tolke - tyde - kende - forstå - håndtere - fetere:wub: - og nyde at være sammen med, på deres hver især skønne måde, altså konen :wub::)      og  elskerinden     :wub::P

De 2 må for guds skyld ikke kende hinanden.

Konstellationen er også meget billigere fra dag 1.

- Nå piger kom så med nogle om mænd !!!!

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Længe leve skålen fra den britiske flåde: For our wives and loved ones.....and may they never meet!

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... det er klart nemmere at finde en mand til punkt nr. 4 end tre andre, som vil nøjes med at dække hhv. punkterne nr. 1, 2 og 3.

... ville gerne dele mit liv ud på tre mænd, som dækker diverse andele af mine behov - fire gør det uoverskueligt ift. Koordinering, tænker jeg, griner. 

... vil dog definere deres roller efter en lidt anden prioritering:

1. ham den søde - der kan få mig til at le, ham der laver den lækreste mad og nyder at hygge om mig og ligge i ske på sofaen og se tv med en skål blandet fredags slik... - han er til at stole på, og ham ved jeg præcist, hvor jeg har ;-) - kærestesex 1-2 gange om ugen... - måske bor vi sammen/men ikke nødvendigvis.

2. alfahanen - ham med karrieren og top-job, den lækre bil og den skarpe suit, som forkæler mig materielt,  vi overøser hinanden med frække SMS'er, og som jeg mødes med til en lækker middag hver 14. dag og hot hot sex... - her er jeg den faste elskerinde = eventyret/åndehullet - vi sparrer om svære situationer på hans job, han læsser af og nyder, at jeg ud over at være et godt knald er 'skarp' -  han lader op i mit selskab (en aften, en nat, en udlands svirp-tur) og ellers tager han hjem til trofæ-konen (hvor sexen er begrænset og en noget rutinepræget præstation), den smukke villa og 1,8 barn og ligusterhæk.

3. EN ekstra af nr. 2, tak - til når nr. 2 ikke har tid, griner... - måske lidt mere bad boy agtig, men ellers samme skabelon, tak.

My life would be fucking perfect...! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så godt skrevet Fizz Skov :-) 

Jeg prøver at være både nummer 1, 2... og 3. Sød, alfa og alfa.

Og kan fortælle, at det er fucking hårdt ind imellem :-(... :-) 

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Essensen må være det klart er federe at være elskeren/ elskerinden/ loved one end manden/ konen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er man uopfindsom hvis man finder en mandder snupper alle 4 roller men er skizofren nok til at de aldrig møder hinanden ??? :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...