Hop til indhold
Gæst

En sød latina

Recommended Posts

Gæst

Indenfor de sidste to ugers tid er jeg blevet brændt af af tre forskellige SB.
De var alle tre relativt unge, så måske havde de bare tabt modet, men det gør altså, at der bliver lagt lidt mere håb i at det fjerde møde skal lykkes

Jeg kontaktede en sød latina på 30+, som oprindeligt er fra Sydamerika, som jeg tidligere har været sammen med, og som jeg mødte på SB i sin tid.
Umiddelbart ved jeg ikke om hun stadigvæk er derinde, men finder I hende må I love at passe på hende, for hun er en fantastisk dejlig person (Jeg giver ikke hendes private tlf. ud).

Anyways, vi aftalte at mødes hjemme hos hende og det blev en fantastisk aften, hvor vi rejste igennem store dele af Europa, hun lærte mig at lave seafood paella med et twist og vi tænkte ikke på tiden.
Som gammel kok er det fantastisk at få lokale fif til at forbedre og fornye kendte retter.

Hun fik 2.000,- og et lille smykke, som jeg ved hun har ønsket sig, og jeg satte den sidste uåbnede flaske bobler på køkkenbordet, sagde farvel lidt før midnat og forsvandt ud i natten.

Jeg elsker unge piger (Læs 18+ år), men gang på gang viser piger med erfaring på bagen, at de styrer showet og leverer den ene gode oplevelse efter den anden.
Livet er da bare dejligt :)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...