Munken 22 Skrevet 15. April, 2016 Flere har spurt til dette sted, så jeg måtte prøve det. Fik en aftale onsdag kl. 16.00. Døren var åben og en pæn thai ved navn Lin, omkring 30 år tror jeg, stod klar med varm vand balje til fødderne og the fra Thailand. Døren blev herefter låst. Af med alt tøjet, op på briksen, håndklæder over hele kroppen. Herefter en hård massage hvor Lin kravler rundt på kroppen og bruger både albuer og knæ. Efter denne hårde omgang fik jeg dejlig varm olie gnedet ind i kroppen med en god massage. Selv om jeg lå nøgen var der ikke nogen pirring. Et pænt sted og nok en af de bedste massager jeg har fået Pris 390 kr. og tiden blev overholdt så godt og vel. Et grønt sted hvor man får god massage Hilsen Munken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. April, 2016 Fodbad, te og lækker massage. Så bliver det, næsten, ikke emget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 15. April, 2016 PrinceCharming skrev, 1 time siden: Fodbad, te og lækker massage. Så bliver det, næsten, ikke emget bedre Det skulle da lige være "a happy ending". Er det et nyt sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. April, 2016 Mr. Bean skrev, for 8 minutter siden: Det skulle da lige være "a happy ending". Nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg